• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Honda S2000“ tapo ekstremaliai populiaria tiuningo platforma. Užtenka vos keleto paprastų važiuoklės ir ratlankių patobulinimų, kad „S2000“ iš paprasto kabrioleto virstų sužeminta tobulybe. Miro Sutai kaip tik vairuoja puikų pavyzdį. Jo „Honda“ tapo vyruko vaizduotės išraiška, o atlikti patobulinimai sukūrė savitą ir originalų stilių.
Miro garaže ši „S2000“ stovi jau penkerius metus ir per tą laiką jos įvaizdis vis keitėsi. Būdamas šešiolikos metų, amerikietis įsimylėjo tik ką pasirodžiusį rodsterį ir net nesitikėjo, jog vieną dieną galės įsigyti savo svajonę. Tačiau išaušo ta laimingoji diena ir Miro savo rankose laikė visiškai standartinės „S2000“ raktus. Žinoma, su tokiu automobiliu vyrukas važinėjo neilgai ir palaipsniui keturratis draugas tapo amerikiečio saviraiškos objektu.

Untitled-61
Untitled-91
Untitled-71
2011 metais Miro įkūrė savo dizaino studiją „JSUTAI“, o jos reklaminiu veidu tapo būtent ši „Honda“. Įmonė dirba su įvairiais automobilių entuziastais, kurie nori padailinti savo transporto priemonę ir taip išsiskirti iš minios, todėl daugeliui ši „S2000“ tapo tikru įkvėpimu. „JSUTAI“ veikla įsibegėjo, o raudonoji „Honda“ tapo tikru dizaino studijos simboliu.
Taigi, grįžkime prie automobilio. Iš tikrųjų neįtikėtina, jog „S2000“ užteko tik sužeminti važiuoklę, parinkti tinkamą ratų išvirtimą ir vuolia – turime puikiai atrodantį egzempliorių. Žinoma, Miro sunkiai dirbo, kol rado tinkamą važiuoklės sureguliavimą, kuris leidžia mašinai ne tik atrodyti puikiai, bet ir nelaužyti vairuotojo sprando, kiekvieną kartą pervažiavus per duobę. Tuo rūpinasi „JIC“ amortizatoriai su vienetinėmis spyruoklėmis, kurių eiga yra ribojama tiek, kad per nelygumus padangos neliestų arkų ar dugnas asfalto. Jūs tik pasižiūrėkite, kaip žemai stovi ši „Honda“!

Untitled-51
Untitled-14
Untitled-101
Puikiai sureguliuota pakaba dar nieko nereiškia, jei ant jos nebus užmauti stilingi ratlankiai. Per penkerius metus ši „Honda“ matė keletą „Works“ ir dar porą „Enkei“ ratlankių komplektų, tačiau dabar Miro apsistojo ties septyniolikos colių „SSR Professor SP1“ komplektu. Kaip ir minėjome, visos kėbulo detalės yra originalios, įskaitant ir artistiškai dekoruotą, kietą „S2000“ stogą. Tik salone puikiai atrodo „Bride“ sportinės sėdynės, įnešančios šiek tiek „JDM“ atmosferos.
Apibendrinant galima pasakyti, jog Miro „Honda S2000“ yra vienas geriausiai atrodančių egzempliorių, kuomet išskirtinis ir autentiškas stilius kainuoja nedaug sąnaudų. Jokių prabangių orinių važiuoklių ar „Vossen“ ratlankių, o įvaizdis vis tiek atima kvapą.
Šaltinis: stancenation.com
 

Honda S2000“ tapo ekstremaliai populiaria tiuningo platforma. Užtenka vos keleto paprastų važiuoklės ir ratlankių patobulinimų, kad „S2000“ iš paprasto kabrioleto virstų sužeminta tobulybe. Miro Sutai kaip tik vairuoja puikų pavyzdį. Jo „Honda“ tapo vyruko vaizduotės išraiška, o atlikti patobulinimai sukūrė savitą ir originalų stilių.
Miro garaže ši „S2000“ stovi jau penkerius metus ir per tą laiką jos įvaizdis vis keitėsi. Būdamas šešiolikos metų, amerikietis įsimylėjo tik ką pasirodžiusį rodsterį ir net nesitikėjo, jog vieną dieną galės įsigyti savo svajonę. Tačiau išaušo ta laimingoji diena ir Miro savo rankose laikė visiškai standartinės „S2000“ raktus. Žinoma, su tokiu automobiliu vyrukas važinėjo neilgai ir palaipsniui keturratis draugas tapo amerikiečio saviraiškos objektu.

Untitled-61
Untitled-91
Untitled-71
2011 metais Miro įkūrė savo dizaino studiją „JSUTAI“, o jos reklaminiu veidu tapo būtent ši „Honda“. Įmonė dirba su įvairiais automobilių entuziastais, kurie nori padailinti savo transporto priemonę ir taip išsiskirti iš minios, todėl daugeliui ši „S2000“ tapo tikru įkvėpimu. „JSUTAI“ veikla įsibegėjo, o raudonoji „Honda“ tapo tikru dizaino studijos simboliu.
Taigi, grįžkime prie automobilio. Iš tikrųjų neįtikėtina, jog „S2000“ užteko tik sužeminti važiuoklę, parinkti tinkamą ratų išvirtimą ir vuolia – turime puikiai atrodantį egzempliorių. Žinoma, Miro sunkiai dirbo, kol rado tinkamą važiuoklės sureguliavimą, kuris leidžia mašinai ne tik atrodyti puikiai, bet ir nelaužyti vairuotojo sprando, kiekvieną kartą pervažiavus per duobę. Tuo rūpinasi „JIC“ amortizatoriai su vienetinėmis spyruoklėmis, kurių eiga yra ribojama tiek, kad per nelygumus padangos neliestų arkų ar dugnas asfalto. Jūs tik pasižiūrėkite, kaip žemai stovi ši „Honda“!

Untitled-51
Untitled-14
Untitled-101
Puikiai sureguliuota pakaba dar nieko nereiškia, jei ant jos nebus užmauti stilingi ratlankiai. Per penkerius metus ši „Honda“ matė keletą „Works“ ir dar porą „Enkei“ ratlankių komplektų, tačiau dabar Miro apsistojo ties septyniolikos colių „SSR Professor SP1“ komplektu. Kaip ir minėjome, visos kėbulo detalės yra originalios, įskaitant ir artistiškai dekoruotą, kietą „S2000“ stogą. Tik salone puikiai atrodo „Bride“ sportinės sėdynės, įnešančios šiek tiek „JDM“ atmosferos.
Apibendrinant galima pasakyti, jog Miro „Honda S2000“ yra vienas geriausiai atrodančių egzempliorių, kuomet išskirtinis ir autentiškas stilius kainuoja nedaug sąnaudų. Jokių prabangių orinių važiuoklių ar „Vossen“ ratlankių, o įvaizdis vis tiek atima kvapą.
Šaltinis: stancenation.com
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų