Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Devintame ir dešimtame dešimtmetyje žmonės pagamino labai daug automobilių apie kuriuos esame niekada negirdėję. Status & Class Contender XG yra vienas iš jų.
Šiais laikais, kai visureigiai ir visokios jų atmainos žavi kiekvieną praeivi, 1996 metais tokia radikali idėja patiko ne visiems. 1996 metų pavasarį Ženevos automobilių parodos metu pristatytas automobilis sulaukė įvairių įvertinimų ir tik keli iš jų buvo geri. Todėl nenuostabu, kad jų buvo pagaminta tik 5 vienetai.
Po pakankamai ekstravagantiška išvaizda slepiasi sutrumpinta G klasės Mercedes Benz platforma. Automobilis nėra labai ilgas, vos 4,3 metro, tačiau yra pakankamai platus. XG pečių plotis siekia net 1,9 metro.
Tuo tarpu po kapotu slypi 3,2 litro, šešių cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 211 arklio galių ir 300 NM sukimo momentą. Šį agregatas turėtų būti puikiai pažįstamas visiems Mercedes Benz markės gerbėjams.
Jeigu tokį automobilį pristatytumėte dabar, greičiausiai susikrautumėte milijonus. Tačiau 1996 metais atsirado tik keletas savanorių, kurie norėjo pakloti beveik 300,000 litų sumą už automobilį, kuris atrodo kaip meškos galva.
Devintame ir dešimtame dešimtmetyje žmonės pagamino labai daug automobilių apie kuriuos esame niekada negirdėję. Status & Class Contender XG yra vienas iš jų.
Šiais laikais, kai visureigiai ir visokios jų atmainos žavi kiekvieną praeivi, 1996 metais tokia radikali idėja patiko ne visiems. 1996 metų pavasarį Ženevos automobilių parodos metu pristatytas automobilis sulaukė įvairių įvertinimų ir tik keli iš jų buvo geri. Todėl nenuostabu, kad jų buvo pagaminta tik 5 vienetai.
Po pakankamai ekstravagantiška išvaizda slepiasi sutrumpinta G klasės Mercedes Benz platforma. Automobilis nėra labai ilgas, vos 4,3 metro, tačiau yra pakankamai platus. XG pečių plotis siekia net 1,9 metro.
Tuo tarpu po kapotu slypi 3,2 litro, šešių cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 211 arklio galių ir 300 NM sukimo momentą. Šį agregatas turėtų būti puikiai pažįstamas visiems Mercedes Benz markės gerbėjams.
Jeigu tokį automobilį pristatytumėte dabar, greičiausiai susikrautumėte milijonus. Tačiau 1996 metais atsirado tik keletas savanorių, kurie norėjo pakloti beveik 300,000 litų sumą už automobilį, kuris atrodo kaip meškos galva.