Taigi, kas čia per padaras? Tai yra visiems puikiai pažįstamas „Peugeot 307“. Visoje Europoje populiarus hečbekas, kuris kadaise laimėjo net ir „Lietuvos metų automobilio“ titulą. Apie automobilio dizainą kalbėti neverta, nes ... na patys suprantate, tai yra subjektyvus dalykas.
Tad neaušinkime burnos ir pereikime prie įdomesnių dalykų - modifikacijų, kurių šiame automobilyje netrūksta. Pradėkime nuo pastebimiausios dalies - ratų išvirtimo. Priekinių ratų išvirtimas - 3, tuo tarpu galinių ratų - 7.
18 colių skersmens ir 9,5 J pločio „MB Battles“ ratlankius padėjo sutalpinti 20 mm adapteriai. Juos prilaiko „D1 Spec“ varžtai.
Priekinius varančiuosius ratus suka 1,6 litro benzininis variklis, kuris šiuo metu išvysto 120 arklio galių ir 165 Nm sukimo momentą. Nedaug, tačiau kasdieninėms reikmės užtenka, ypač kai šio automobilio savininkas propaguoja „low & slow“ vairavimo būdą.
Kad ir kaip norėtume tęsti modifikacijų vardinimą, tačiau jų daugiau nebėra. Tačiau norint subtiliai pakeisti automobilio išvaizdą nereikia savo banko sąskaitoje turėti 100 tūkst. litų ir užsiimti beprotiškų bodykit'ų gamyba. Užtenka pakeisti keletą smulkmenų ir vuolia!