Šiuo metu yra žinoma, kad 8-osios kartos „Volkswagen Golf“ turės 48V įtampos „mild hybrid“ tipo pavaros sistemą, leidžiančia pasiekti žemus anglies dioksido taršos rodiklius. Pastaroji sistema bus poruojama su 1 ir 1,5 litro darbinio tūrio benzininiais varikliais, kurių pajėgumas svyruos nuo 130 iki 150 AG.
„Volkswagen“ taip pat žada siūlyti gerokai efektyviau veikiantį dyzelinį variklį bei iš tinklo įkraunamą „Plug-In Hybrid“ versiją.
2020 metų pabaigoje „Volkswagen Golf“ modelių gamą papildys sportiška „GTI“ versija, o dar po vienerių metų – milžiniško pajėgumo „Golf R“ versija, kuri turėtų turėti net 400 arklio galių.
„Volkswagen“ šiemet pristatė vieną svarbiausių modelių per visą bendrovės istoriją – elektrinį „ID.3“, kuris didžiąją dalį „Volkswagen“ atstovybių pasieks kitų metų pradžioje.
Kol aplinkosauga besirūpinantys vairuotojai plūs į „Volkswagen“ atstovybes išbandyti naująjį „ID.3“ elektromobilį, likusioji dauguma žvalgysis į vidaus degimo variklius turinčius modelius. Vienas iš jų – naujos kartos „Golf“, kurio oficiali premjera turėtų įvykti spalio 24 dieną.
Interneto platybėse netikėtai pasirodžiusios dvi automobilio nuotraukos leis susidaryti pirmąjį įspūdį, kuris, kaip žinote, yra labai svarbus.
Kaip matote patys, didelių, kardinalių pokyčių automobilio eksterjero dizaine nėra. Išskyrus siauresnius priekinius žibintus, populiariausias „Volkswagen“ modelis išliko beveik nepasikeitęs.
Gerokai daugiau pokyčių turėtume išvysti viduje, kur „Volkswagen“ vairuotojus apsups skaitmeniniais ekranais.
„Volkswagen“ šiemet pristatė vieną svarbiausių modelių per visą bendrovės istoriją – elektrinį „ID.3“, kuris didžiąją dalį „Volkswagen“ atstovybių pasieks kitų metų pradžioje.
Kol aplinkosauga besirūpinantys vairuotojai plūs į „Volkswagen“ atstovybes išbandyti naująjį „ID.3“ elektromobilį, likusioji dauguma žvalgysis į vidaus degimo variklius turinčius modelius. Vienas iš jų – naujos kartos „Golf“, kurio oficiali premjera turėtų įvykti spalio 24 dieną.
Interneto platybėse netikėtai pasirodžiusios dvi automobilio nuotraukos leis susidaryti pirmąjį įspūdį, kuris, kaip žinote, yra labai svarbus.
Kaip matote patys, didelių, kardinalių pokyčių automobilio eksterjero dizaine nėra. Išskyrus siauresnius priekinius žibintus, populiariausias „Volkswagen“ modelis išliko beveik nepasikeitęs.
Gerokai daugiau pokyčių turėtume išvysti viduje, kur „Volkswagen“ vairuotojus apsups skaitmeniniais ekranais.