2020 metais „Ford“ pristatė sportišką „Puma ST“ versiją, su kuria gamintojas siekė pavergti ištikimiausius „Fiesta ST“ ir „Focus ST“ pirkėjus. Dabar, gamintojas siekdamas praplėsti „ST“ modelių gamą, į „Puma“ krosoverį sumontavo naują variklį.
Iki šiol standartinė „Puma ST“ versija turėjo 1,5 litro, 200 arklio galių ir 320 Nm sukimo momentą išvystantį variklį. Tuo tarpu naujoji versija, kuri bus parduodama lygiagrečiai senosios, turės 1,0 litro, trijų cilindrų, 160 arklio galių ir 200 Nm generuojančią jėgainę.
Skirtumai tarp šių „Puma ST“ versijų slypi ne tik po variklio dangčiu. Galingesnė modifikacija poruojama su išskirtinai šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, o štai silpnesnioji versija bus galima tik su „Powershift“ automatine pavarų dėže.
Tai – 7 laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėžė, leidžianti krosoveriui iki 100 km/val. įsibėgėti per 7,4 sekundės, arba tik 0,7 sekundės lėčiau nei galingesnis 1,5 litro variklį turintis modelis.
„Ford“ bendrovės teigimu, didžiausias naujos versijos privalumas – mažesnės CO2 emisijos bei degalų sąnaudos. Kadangi 1,0 litro variklis naudoja „Mild-Hybrid“ pavarą, šio modelio CO2 emisija siekia 144 g/km, o degalų sąnaudos siekia 6,3 litro 100 kilometrų.
„Mild Hybrid“ teikia naudą ir kitose srityse. Didžiausia variklio išvystoma galia pasiekiama varikliui veikiant 5750 aps/min. o didžiausias sukimo momentas išvystomas ties 3000 aps/min. padala. Galiausiai, kaip ir galingesnėje versijoje, automobilyje įrengta nauja išmetimo sistema.
„Ford“ dar nepaskelbė naujo modelio kainos, tačiau ji tikrai bus mažesnė negu dabartinės „Puma ST“. Bent jau Vokietijoje „Puma ST“ kainuoja nuo 33 900 eurų.