Sportiška, o tiksliau – galinga „Touareg“ visureigio versija „Volkswagen“ vadovų galvose „kabėjo“ ne vienerius metus. Tiesiog leiskite priminti „Volkswagen Touareg R50“ prototipą, kuriame buvo įgrūstas 5 litrų, didingas 10 cilindrų dyzelinis variklis. Anuomet milžiniško dyzelinio variklio idėja buvo sveikintina ir skatinama Europos Sąjungos biurokratų, nes, juk, dyzeliniai varikliai buvo laikomi mažiau gamtą teršiančia alternatyva.
Dabar, šiandien, „
Volkswagen“ šeimos begemotas gavo benzinu maitinamą variklį. Ir ne bet kokį, o tą patį, kurį naudoja „Porsche Cayenne“ ir „Bentley Bentayga“.
Iškart vertėtų paminėti, jog tai – hibridinę pavarą turintis modelis. Priekyje tūnantis 3 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis išvysto 340 arklio galių. Tuo tarpu elektros motoras išspaudžia 136 arklio galias. Tai reiškia, jog bendras hibridinės pavaros pajėgumas siekia 462 arklio galias ir 700 Nm. Nors šie parametrai atrodo įspūdingai, tačiau iš visos „Volkswagen“ grupės trijulės „Touareg R“ pasižymi mažiausia raumenų mase.
Laikydamiesi „Volkswagen R“ modelių kūrimo principų, itin galingą jėgainę gavęs „Touareg“ iškart buvo aprūpintas keturių varančiųjų ratų pavara, kuri taip pat buvo suporuota su 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Pastaroji padės keturių varančiųjų ratų pavarai sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirstyti 70:30 arba 20:80, priklausomai nuo važiavimo režimo.
Kaip ir daugelis kitų hibridinių automobilių, taip ir šis „Touareg R“ galės važiuoti naudojant tik elektros energiją. Naudojant „EV“ režimą, automobilis galės pasiekti 140 km/val. maksimalų greitį (250 km/val. naudojant vidaus degimo variklį) ir nuvažiuos maždaug 50 kilometrų atstumą iki momento, kai automobilyje esančios baterijos išsikraus.
Siekiant įkrauti išsikrovusias baterijas, vairuotojas galės pasirinkti vieną iš dviejų būdų. Įkrovimą patikėti vidaus degimo varikliui arba tradiciniam elektros lizdui (arba elektromobilių įkrovimo stotelei).
„Volkswagen“, bent jau šiuo metu, siekia „Touareg R“ akceleracijos parametrus išlaikyti paslaptyje. Kodėl ir kokiu tikslu – nežinome, bet mes labai nenustebtume, jeigu „Touareg R“ iki 100 km/val. sugebėtų įsibėgėti per maždaug 5 sekundes.
„Volkswagen Touareg R“ gyvai bus galima išvysti netrukus prasidėsiančioje Ženevos automobilių parodoje. Jos metu gamintojas turėtų paskelbti ne tik daugiau informacijos apie patį automobilį, bet ir pranešti kiek kainuos brangiausias „Volkswagen R“ modelių gamos narys.