Kadangi „GR Corolla“ yra didesnė ir sunkesnė už „GR Yaris“, „Toyota“ viršsvorio padidėjimą išsprendė padidindama „G16-E“ variklio galią. 1,6 litro, 3 cilindrų benzininis variklis išvysto 300 arklio galių ir 370 Nm sukimo momentą. Ženkliai išaugęs galingumas tikrai padės 1473 kilogramus sveriančiam automobiliui neatsilikti nuo pagrindinių konkurentų. Gamintojas neatskleidė kaip greitai automobilis įsibėgės iki 100 km/val. tačiau įvairiuose šaltiniuose kalbama apie 4,5-5 sek.
„Toyota“ kurdama šį modelį ne vieną kartą pabrėžė, jog jis bus skirtas išskirtinį vairavimo malonumą vertinantiems vairuotojams, todėl nenuostabu, jog „GR Corolla“ bus siūloma tik su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Verta pažymėti, jog ši transmisija turės variklio ir transmisijos sūkių suderinimo technologiją, kuri net ir žioplinėjantiems vairuotojams padės apsaugoti nuo variklio sugadinimo.
„Toyota GR Corolla“ buvo sukurta naudojant modulinę „GA-C“ architektūrą, kuri leidžia naudoti tą pačią keturių varančiųjų ratų pavarą su galimybe pakeisti sukimo momento paskirstymą tarp ašių 60:40, 50:50 arba 30:70 koeficientu.
„Toyota“ teigia, jog keli skirtingi nustatymai padės vairuotojams atrasti idealią konfigūraciją skirtingose aplinkose. Nesvarbu, ar tai būtų asfaltuotas kelias ar žvyru padengtas užkampis.
Be visų šių techninių skanėstų, „Toyota“ pasistengė, jog „GR Corolla“ vizualiai atrodytų įdomiau nei standartinis modelis ar netgi didžioji dauguma konkurentų. Platesnės ratų arkos slepia platesnę ratų tarpvėžę, o galinis spoileris dar labiau pabrėžia tikrąją automobilio paskirtį. Be to, priekyje matyti daugybė oro įsiurbimo angų, kurios padės varikliui lengviau kvėpuoti.
Nuotraukose matomas modelis – tai brangesnė „Circuit Edition“ versija. Ji turi riboto praslydimo diferencialą, agresyvesnę išvaizdą, iš anglies pluošto pagamintą stogą bei eilę blizgių akcentų. Tikėtina, jog nuosaikesnė ir pigesnė modelio versija neatrodys taip iššaukiančiai, tačiau vargu ar ji sulauks didesnio susidomėjimo.
„GR Corolla“ interjeras atrodo taip, kaip ir galima tikėtis – sportiškai. Priekyje pūpso automobilio paskirtį pabrėžiančios sėdynės, šalia pavarų perjungimo svirties pūpso keturių varančiųjų ratų pavaros veikimą keičiantis valdiklis. Be to, matyti, jog „GR Corolla“ turi specifinį prietaisų skydelį, kuris nėra būdingas standartinei „Corolla“.
Nepriklausomai nuo jūsų požiūrio į „Toyota“, žvelgiant į „GR Corolla“ sunku nesižavėti tuo, ką siūlo šis „Toyota modelis. Net neabejojame, jog „Volkswagen Golf R“ kandidatūrą svarstančių automanų labai gerai pagalvos apie šią „Toyota“. Nors gamintojas dar neatskleidė automobilio kainos, tačiau tikėtina, jog „Toyota“ tikrai nebandys perspjauti „Volkswagen“.