Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ponai ir ponios. Pasiruoškite seilinuką, nes pamatysite projektą, kuris vertas visų automobilių entuziastų dėmesio. Mėlynuose ekranuose išvysite „Volkswagen Corrado“ su „Audi S4“ varikliu ir keturių varomųjų ratų sistema.
Esame matę ekstremalių projektų, tačiau šis pranoksta visus lūkesčius. Juk ne kiekvieną dieną galime išvysti vieną gražiausių „Volkswagen“ automobilių, kurio viduje slypi modernūs ir ne tipiški agregatai. Kadaise matėme „Corrado“ su moderniu „Volkswagen“ 2 litrų darbinio tūrio varikliu. Tiksliau, vyrukas į senąjį „Corrado“ sumėtė penktos kartos „GTI“ vidurius. Tačiau šis projektas yra visiškai kitas lygis.
Pradėkime nuo pradžių. Šio projekto autoriui dabar yra 32 metai, tačiau patį automobilį turi nuo 16. Tai buvo jo pirmasis automobilis su kuriuo jis ir patyrė pirmąją avariją. Automobilis buvo pakankamai sumaitotas, todėl vyrukas nusprendė „Corrado“ išparduoti dalimis.
Didelio susidomėjimo automobiliu nebuvo, nes praėjus net šešiems metams, žavusis „Corrado“ stovėjo Ryano kieme. Per tuos šešis metus vyrukas įkūrė automobilių tobulinimo įmonę ir ieškojo automobilio, kuris galėtų reprezentuoti dirbtuves. O koks kandidatas gali būti geresnis už pirmąjį automobilį?
„Iš pradžių galvojau ne apie tokį ambicingą projektą. Svajojau apie „Syncro“ konvertaciją, tačiau paskaičiavus sąmatą, galutinė suma buvo beprotiškai didelė. Netikėtai į galvą atėjo „S4“, tačiau aplinkiniai mane palaike tik bepročiu. Vis dėlto tai įpūtė daugiau pasitikėjimo savimi“, - pasakoja Ryanas.
Pirminis planas buvo iš „Audi“ į „Volkswagen“ permesti visą važiuoklę, stabdžių sistemą ir variklį. Pasitelkus šiek tiek fantazijos, Ryano projektas tapo šiek tiek įdomesnis. Visi tvirtinimai buvo pasiskolinti iš „Audi“ ir sumontuoti „Corrado“.
Bene lengviausia buvo sumontuoti interjerą. Pasirodo, jog neprireikė jokių modifikacijų. Ilgis, plotis puikiai atitiko „Corrado“ išmatavimus.
Šį reprezentacinį automobilį varo 2,7 litro benzininis motoras, kuris dabar išvysto 318 arklio galių ir 452 NM sukimo momentą.
Ponai ir ponios. Pasiruoškite seilinuką, nes pamatysite projektą, kuris vertas visų automobilių entuziastų dėmesio. Mėlynuose ekranuose išvysite „Volkswagen Corrado“ su „Audi S4“ varikliu ir keturių varomųjų ratų sistema.
Esame matę ekstremalių projektų, tačiau šis pranoksta visus lūkesčius. Juk ne kiekvieną dieną galime išvysti vieną gražiausių „Volkswagen“ automobilių, kurio viduje slypi modernūs ir ne tipiški agregatai. Kadaise matėme „Corrado“ su moderniu „Volkswagen“ 2 litrų darbinio tūrio varikliu. Tiksliau, vyrukas į senąjį „Corrado“ sumėtė penktos kartos „GTI“ vidurius. Tačiau šis projektas yra visiškai kitas lygis.
Pradėkime nuo pradžių. Šio projekto autoriui dabar yra 32 metai, tačiau patį automobilį turi nuo 16. Tai buvo jo pirmasis automobilis su kuriuo jis ir patyrė pirmąją avariją. Automobilis buvo pakankamai sumaitotas, todėl vyrukas nusprendė „Corrado“ išparduoti dalimis.
Didelio susidomėjimo automobiliu nebuvo, nes praėjus net šešiems metams, žavusis „Corrado“ stovėjo Ryano kieme. Per tuos šešis metus vyrukas įkūrė automobilių tobulinimo įmonę ir ieškojo automobilio, kuris galėtų reprezentuoti dirbtuves. O koks kandidatas gali būti geresnis už pirmąjį automobilį?
„Iš pradžių galvojau ne apie tokį ambicingą projektą. Svajojau apie „Syncro“ konvertaciją, tačiau paskaičiavus sąmatą, galutinė suma buvo beprotiškai didelė. Netikėtai į galvą atėjo „S4“, tačiau aplinkiniai mane palaike tik bepročiu. Vis dėlto tai įpūtė daugiau pasitikėjimo savimi“, - pasakoja Ryanas.
Pirminis planas buvo iš „Audi“ į „Volkswagen“ permesti visą važiuoklę, stabdžių sistemą ir variklį. Pasitelkus šiek tiek fantazijos, Ryano projektas tapo šiek tiek įdomesnis. Visi tvirtinimai buvo pasiskolinti iš „Audi“ ir sumontuoti „Corrado“.
Bene lengviausia buvo sumontuoti interjerą. Pasirodo, jog neprireikė jokių modifikacijų. Ilgis, plotis puikiai atitiko „Corrado“ išmatavimus.
Šį reprezentacinį automobilį varo 2,7 litro benzininis motoras, kuris dabar išvysto 318 arklio galių ir 452 NM sukimo momentą.