Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Škoda“ šiuo metu džiaugiasi pristačiusi naujos kartos „Fabia“ hečbeka, kuris atrodo kaip dar vienas nuobodus prekybos centras. Tačiau „Škoda“ automobilių sporto divizijos inžinieriai šiuo metu yra užsiėmę kitais dalykais. Jie intensyviai bando naujos kartos „Fabia R5“ bolidą, kuris pakeis puikiai tarnavusią „Fabia S2000“.
„Škoda“ kadaise dalyvavo ir aukščiausioje ralio lygoje su „Octavia WRC“ ir „Fabia WRC“, tačiau pasipriešinti sunkiasvoriams grandams yra pakankamai sudėtinga. Vietoj to, automobilių gamintojas pasuko kitu keliu ir daugelį metų dalyvavo žemesnėje ralio lygoje, kurioje pasirodė puikiai.
Nors naujo ralio bolido prototipas užmaskuotas specialiomis plėvelėmis, tačiau žvitresnę akį turintys automanai pastebės, jog „Fabia R5“ yra platesnis, agresyvesnis ir garsiau dainuojantis bolidas.
„Škoda“ šiuo metu džiaugiasi pristačiusi naujos kartos „Fabia“ hečbeka, kuris atrodo kaip dar vienas nuobodus prekybos centras. Tačiau „Škoda“ automobilių sporto divizijos inžinieriai šiuo metu yra užsiėmę kitais dalykais. Jie intensyviai bando naujos kartos „Fabia R5“ bolidą, kuris pakeis puikiai tarnavusią „Fabia S2000“.
„Škoda“ kadaise dalyvavo ir aukščiausioje ralio lygoje su „Octavia WRC“ ir „Fabia WRC“, tačiau pasipriešinti sunkiasvoriams grandams yra pakankamai sudėtinga. Vietoj to, automobilių gamintojas pasuko kitu keliu ir daugelį metų dalyvavo žemesnėje ralio lygoje, kurioje pasirodė puikiai.
Nors naujo ralio bolido prototipas užmaskuotas specialiomis plėvelėmis, tačiau žvitresnę akį turintys automanai pastebės, jog „Fabia R5“ yra platesnis, agresyvesnis ir garsiau dainuojantis bolidas.