Tai nėra vienas iš tų projektų, kurių eigoje buvo pakeičiamas variklis, uždedami gražūs ratlankiai ir sumontuojami saugos lankai – ne, ne, ne. Vietoj to, jis pasirinko visiškai kitą kelią.
Vaikinas automobilį išrinko lyg kokį LEGO konstruktorių ir pasiliko tik kėbulą. Įprastai, daugelis skubėtų ruošis kėbulo perdažymui, tačiau Janis pradėjo nuo kitų dalykų - arkų platinimo, bodykito kūrimo ir variklio montavo į naują vietą.
Naują vietą? Dar nesakėme, tačiau vaikinas 2 litrų benzininį variklį nusprendė turėti „mid-engine“ komponuotės hečbeką. Tai reiškia, kad variklis bus montuojamas per vidurį, o jo varomieji ratai bus galiniai.
Variklis vietoje, saugos lankai ir važiuoklė taip pat. Atėjo metas pasidarbuoti ties kėbulo detalėmis. Sparnai, priekinis ir galinis bamperiai, bagažinės dangtis buvo pagaminti iš stiklo pluošto. Janis teigia, kad visas kėbulo detales lipdė savomis rankomis.
„Nors patikėti šį darbą galima patikėti kitiems žmonėms ar įmonėms, tačiau didesnį malonumą jaučiu viską darydamas pats“, - priduria Janis.
Kėbulo detalės - ✔. Dabar atėjo metas sudėtingiausiam etapui - varikliui ir pakabai. Dviejų litrų variklis nėra standartinis - žinoma. Janis teigia, kad tikslaus modifikacijų sąrašo neatsimena, nes atliktų darbų yra labai daug, tačiau susidaryti įspūdį užteks keletos :
* Ross stūmokliai 8,5:1
* Portinta galva
* Autronic SM4
* GT2871R turbina
* Tial 38 mm wastegate'as
* Savomis rankomis pagaminta išmetimo sistema
* G60 transmisija ir Peloquin riboto praslydimo diferencialas
* Sputter guoliai
* Race Valve firmos spyruoklės
* Shcrick tepalo aušintuvas
Rezultate turime 987 kilogramus sveriantį hečbeką, kurio galinius varomuosius ratus suka maždaug 600 arklio galių išvystanti jėgainė. Tiesa, išvystomų arklio galių skaičius artimiausiu metu turėtų padidėti, nes Janis ruošiasi priversti variklį „valgyti“ bioetanolį, kuris motoro pajėgumą turėtų padidinti maždaug 70-90 AG.