• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeši vyrukai ir viena mergina. Darius, Gediminas, Karolis, Arnas, Gediminas, Lauras ir Emilija. Tai septyni drifto komandos „Side To Side“ nariai, kurie su nekantrumu laukia jau netrukus beprasidėsiančio 2017 metų šonaslydžio sezono.
Kiekvienas iš jų turi po savo bolidą ir kiekvienas iš jų turi po absoliučiai skirtingus sezono planus. Pastarųjų detaliai neanalizuosime, nes žiūrėti į septynias skirtingas lenteles nėra taip įdomu, kaip sužinoti, kokią techniką vairuos šios komandos septynetas.
„Nissan“ su „Toyota“ varikliai
„Side To Side“ komandos, įkurtos 2015 metais, automobilių parkas gana įdomus – čia dominuoja „Nissan“ markė, tačiau dažnas iš šių bolidų slepia visai kitų gamintojų variklius. Štai net trys komandos automobiliai turi legendinius 2JZ variklius, pasiskolintus iš „Toyota“
„Nissan S13“ bolidą su tokiu varikliu turi Gediminas Levickas. Jėgainė generuoja 700 AG, tuo tarpu Gedimino Ivanausko „S13“ su tokiu pat varikliu turi 200 AG mažiau. Darius Jurčiukonis į šonaslydžio kovas stos taip pat su tokia pačia technika ir 500 „arklių“ galia, kuri „gamins baltą putą“ su įmonės „Segmis“ parūpintomis padangomis. Arnas Kazokevičius per varžybas svilins „Nissan S14“ galinius ratus, kuriuos irgi varo 2JZ jėgainė su 600 AG. Tuo tarpu Emilija Paliulytė vairuos „Nissan S13“ su aštuonių cilindrų BMW širdimi, išvystančia 286 AG.
Jauniausia komandos narė – Emilija, kuriai 25-eri, šiuo automobiliu dalinsis kartu su Lauru Kaziukoniu, nes abu startuos skirtingose lygose. Karolio Stukėno bolido „arkliai“ dar nėra suskaičiuoti. Tačiau jo „Nissan S13“ su SR20DET“ varikliu turėtų generuoti apie 300 AG.
Po 2016 metų sezono komandą paliko Tomas Makarevičius, kuris nusprendė stabdyti sportininko karjerą, ir pažadėjo atgal į driftą sugrįžti 2018 metais.

Šeši vyrukai ir viena mergina. Darius, Gediminas, Karolis, Arnas, Gediminas, Lauras ir Emilija. Tai septyni drifto komandos „Side To Side“ nariai, kurie su nekantrumu laukia jau netrukus beprasidėsiančio 2017 metų šonaslydžio sezono.
Kiekvienas iš jų turi po savo bolidą ir kiekvienas iš jų turi po absoliučiai skirtingus sezono planus. Pastarųjų detaliai neanalizuosime, nes žiūrėti į septynias skirtingas lenteles nėra taip įdomu, kaip sužinoti, kokią techniką vairuos šios komandos septynetas.
„Nissan“ su „Toyota“ varikliai
„Side To Side“ komandos, įkurtos 2015 metais, automobilių parkas gana įdomus – čia dominuoja „Nissan“ markė, tačiau dažnas iš šių bolidų slepia visai kitų gamintojų variklius. Štai net trys komandos automobiliai turi legendinius 2JZ variklius, pasiskolintus iš „Toyota“
„Nissan S13“ bolidą su tokiu varikliu turi Gediminas Levickas. Jėgainė generuoja 700 AG, tuo tarpu Gedimino Ivanausko „S13“ su tokiu pat varikliu turi 200 AG mažiau. Darius Jurčiukonis į šonaslydžio kovas stos taip pat su tokia pačia technika ir 500 „arklių“ galia, kuri „gamins baltą putą“ su įmonės „Segmis“ parūpintomis padangomis. Arnas Kazokevičius per varžybas svilins „Nissan S14“ galinius ratus, kuriuos irgi varo 2JZ jėgainė su 600 AG. Tuo tarpu Emilija Paliulytė vairuos „Nissan S13“ su aštuonių cilindrų BMW širdimi, išvystančia 286 AG.
Jauniausia komandos narė – Emilija, kuriai 25-eri, šiuo automobiliu dalinsis kartu su Lauru Kaziukoniu, nes abu startuos skirtingose lygose. Karolio Stukėno bolido „arkliai“ dar nėra suskaičiuoti. Tačiau jo „Nissan S13“ su SR20DET“ varikliu turėtų generuoti apie 300 AG.
Po 2016 metų sezono komandą paliko Tomas Makarevičius, kuris nusprendė stabdyti sportininko karjerą, ir pažadėjo atgal į driftą sugrįžti 2018 metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Emilija Paliulyte


Komanda dalyvaus visur
Kalbant apie pačias varžybas, tai „Side To Side“ komandos nariai startuos visose lietuviškose drifto lygose: „Street“, „Semi“ bei „Pro“. Vieni nariai dalyvaus tik „Street“, kiti tik „Semi“ lygoje, o dalis šturmuos ir kelių lygų čempionatus bei dar dalyvaus Baltarusijos drifto čempionate.
Pirmosios varžybos jau visai ant nosies, o komanda ruošiasi startui tiek Lietuvoje, tiek Baltarusijoje.  Balandžio 30 dieną, sekmadienį, Utenoje įvyks pirmasis „Street“ lygos etapas, kuriame startuos Karolis Stukėnas bei Emilija Paliulytė. Tuo tarpu tą pačią dieną į pirmąjį Pinske vyksiantį Baltarusijos drifto čempionato etapą vyks Darius Jurčiukonis, Gediminas Ivanauskas ir Arnas Kazokevičius.
Treniruotės nuo vasario
Prieš prasidedant 2017 metų sezonui komandos nariai automobilių ramybėje nepaliko jau nuo vasario mėnesio, kuomet pradėjo treniruotes įvairiose vietose: Kėdainių aerodrome, Kačerginės „Nemuno žiede“ bei Vilniuje esančioje „N40“ vyrų autoklubo „Drift Land“ aikštelėje.
Visos treniruotės praėjo sklandžiai, o lenktynininkai išvengė didelių avarijų. Šiuo metu artėjančioms varžyboms baigiami ruošti visi jose startuosiančių automobiliai. Gedimino Levicko bolidas dar bus vežamas programavimui ant stendo. Tikslas - šį automobilį paruošti iki gegužės 5 dienos, kuomet Rygoje prasidės pirmosios Lietuvos čempionato „Pro“ lygos varžybos.
Gedimino Ivanausko „Nissan S13“ pirmosioms savaitgalio varžyboms Baltarusijoje buvo paruoštas bene paskutinę naktį. Automobiliui reikėjo išspręsti kelis smulkius kuro sistemos gedimus.
Tuo tarpu Arno Kazokevičiaus bolidas po praėjusį savaitgalį vykusios treniruotės „pradėjo rodyti ožius“ - atsirado keli techniniai gedimai, tačiau ir šie namų darbai prieš varžybas buvo sėkmingai atlikti.

REKLAMA

Arnas Kazokevičius 4


Pirmosios Emilijos varžybos
„Šis sezonas mūsų komandai bus labai įtemptas, nes turime tikslą sudalyvauti kaip įmanoma daugiau varžybų, kas leis mažiau patyrusiems vairuotojams pasisemti daugiau patirties ir rasti pačius geriausius techninius sprendimus, palengvinančius automobilių valdymą“,- apie sezono planus kalbėjo komandos vadovas Darius Jurčiukonis.
Bene mažiausiai šonaslydžio patirties komandoje turi Emilija. Varžybos Utenoje jai bus pirmos karjeroje. Mergina šia autosporto šaka susidomėjo būdama 16-os metų, kuomet pirmą kartą apsilankė drifto varžybose, Kaune. 2011 metais ji pirmą kartą gavo progą atsisėsti į drifto automobilio keleivio sėdynę.
„Tada ir supratau, kad tai yra sportas, kurį vieną dieną turėsiu išbandyti“,- pirmą pažintį su driftu prisiminė Emilija.
Ir jau 2012 metais ši jos svajonė išsipildė, kuomet ji atsisėdo prie drifto bolido vairo ir tiesiog įsimylėjo tą jausmą, kai automobilis slysta šonu.
Galimybė važiuoti rimčiau atsirado tik šiais metais kartu su „Side To Side“ komanda, kuomet Darius pasiūlė išbandyti save trasoje su jam priklausančiu treniruočių automobiliu. „Kai atsisėdau prie šio automobilio vairo ir pradėjau slysti šonu, jausmas buvo toks, lyg kontroliuočiau chaosą. Nors tai ne visuomet pavyko, tačiau stengiausi ir to mokiausi kaskart vis atsisėsdama prie drifto automobilio vairo“,- savo įspūdžiais dalinosi Emilija.
Komandoje ji nėra absoliučiai vienintelė mergina, nes į drifto varžybas komandą lydi fotografė Rita iš „RD Photo“, pasirūpinanti, kad po kiekvienų varžybų komanda galėtų džiaugtis užfiksuotomis akimirkomis.
Varžybų sezonas nusimato ilgas ir įdomus, taigi turėtų būti daug nepakartojamų akimirkų, daug įdomios kovos ir tikslų siekimo. Bene pagrindiniu komandos tikslu Darius įvardijo čempiono titulą Lietuvos „Pro“ lygoje, kurį pasiekti yra pajėgus Gediminas Levickas. Taip pat „Side To Side“ turi ambicijų laimėti ir komandinėje įskaitoje.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų