Lietingą darbo dienos vakarą atvykę į „Side to Side Drift Team“ būstinę, mus pasitiko gausus komandos narių būrys. Pradedant įvairiose drifto varžybose dalyvaujančiais lenktynininkais ir baigiant žaviomis merginomis, kurios rūpinasi komandos gerove. Tiesą sakant, toks gausus komandos narių būrys mus nustebino, nes paskutinį kartą tokią gausią komandą matėme praėjusiais metais,
kai buvome užsukę aplankyti „DDTeam“ drifto komandos garažą.
Oficialiai, šių metų susikūrusią komandą sudaro net 11 narių, kurie kaip preciziškai surinktas šveicariškas laikrodis atlieka tam tikrą funkciją. Tačiau kaip ir kiekvienas laikrodis, taip ir „Side to Side Drift Team“ turi stiprų korpusą, kuris tvirtai viename kumštyje laiko visą komandą ir veda ją į priekį.
Jeigu reikėtų įvardinti komandos lyderį, o gal tiksliau - vadovą, mes iškart pasakytume, jog juo yra Maksimas. Nuolatos besišypsantis automanas, kuris beveik viso pokalbio metu pasakojo kaip mėgstamiausia auto-sporto šaka suvienijo tame pačiame kambaryje sėdinčius automobilių entuziastus, ko labiausiai trūksta dabartinėje Lietuvos drifto scenoje ir kokie komandos ateities planai. Tad nuo ko pradėti?
Pradėkime nuo pačio paprasčiausio - kodėl buvo įkurta komanda? Pagrindinė priežastis - noras pakelti Lietuvos drifto lygį. Kadangi kiekvienas komandos narys matė ne vienų drifto varžybų užkulisius, natūralu, jog metams bėgant atsirado poreikis pakeisti dabartinę sistemą. Tiesą sakant, ne tik pakeisti sistemą, bet ir sukurti daugybę alternatyvių renginių, kuriuose galėtų pasirodyti ne tik profesionalai, bet ir tik ką driftą atradę jaunuoliai.
Palaipsniui, pokalbis su komandos nariais pakrypo link naujai suformuotos komandos tikslo, kuris mus gerąją prasme nustebino. Įprastai, daugelis komandų kalba apie konkrečios auto-sporto šakos populiarinimą, saugaus eismo propagavimą ir t.t. Tačiau iš „Side to Side Drift Team“ komandos narių išgirdome kai ką intriguojančio.
Vienas pagrindinių komandos tikslų - drifto treniruočių ir drifto varžybų organizavimas. Tai jau minėjome anksčiau, tačiau komandos nariai šiems tikslams pasiekti ieško strateginio partnerio, kuris sugebėtų suteikti Vilniuje arba sostinės apylinkėse esančią asfaltuotą aikštelę, kurioje būtų galima organizuoti treniruotes bei varžybas. Tai būtų vieta, kurią ateityje tikrai galėtume vadinti drifterių rojumi, tačiau tokios vietos atidarymo dar reikės palaukti.
Automobilių parke - tik „Nissan“
Kaip pasakytų Tomas, vienas iš keletos „Side to Side Drift Team“ komandos lenktynininkų, Vilnius jau nuo senų laikomas „Nissan“ miestu. Nuo pat pirmųjų drifto žingsnių Lietuvoje, sostinėje gyvenantys drifteriai mieliau įšokdavo į „Nissan“ markės automobilius. Per dešimtį metų mažai kas pasikeitė, nes „Nissan“ vis dar dominuoja Vilniaus drifto aikštėje.
Nors įvairiose drifto pirmenybėse dalyvauja net septyni lenktynininkai, tačiau iš jaukios svetainės nusileidę į dirbtuves galėjome pačiupinėti ir gyvai pamatyti tik tris automobilius, du iš jų skirti lenktynėms.
Juodos spalvos „Silvia“ priklauso komandos šnekoriui - Maksimui. Karts nuo karto į drifto trasas išlekiantis juodos spalvos „Nissan“ po kapotu slepia visiems japoniškų automobilių gerbėjams žinomą, „SR20DET“ vardu pavadintą benzininį variklį, išvystantį maždaug 300 arklio galių. Kadangi automobilis dažniau naudojama bendro naudojimo keliuose nei lenktynių trasoje, maždaug 320 pašėlusių japoniškų ristūnų galios galiniais ratais varomam kupė užtenka.
Jeigu Maksimui priklausantis „Nissan“ atrodo pakankamai santūriai, tai šalia japoniškų automobilių gerbėjų dievinamos „Silvia“ stovi kur kas daugiau dėmesio patraukiantys bolidai.
Didžiulį „Segmis“ užrašą ant automobilio dėvintis „Nissan S13“ iš visų Lietuvoje esančių drifto varžyboms paruoštų bolidų išsiskiria fantastiškai atrodančiu „Rocket Bunny“ bodykitu.
Gediminui priklausantis automobilis turėtų būti gerai žinomas aukščiausios Lietuvos drifto lygos dalyviams ir žiūrovams. Nuolatos puikius rezultatus demonstruojantis Gediminas šiuo metu yra vienvaldis 2015 m. sezono BATTERY driftingo pirmenybių lyderis.
Šiuo metu, Gedimino bolidas turi ne „Nissan“, bet „Toyota“ inžinierių sukurtą 3.0 litrų darbinio tūrio variklį, kuris išvysto 550 arklio galių ir 550 Nm. Tačiau tai ne vienintelis svetimkūnis šiame automobilyje. Suvaldyti milžinišką galią padeda iš „BMW“ paimta pavarų dėžė ir iš „Nissan 350Z“ atkeliavęs reduktorius.
Šalia įvažiavimo į „Side to Side Drift Team“ komandos dirbtuves stovi kitas, ne ką prastesnis „Nissan“ logotipu pažymėtas bolidas. Daugelis automanų iškart atpažins, jog tai paskutinioji garsiosios „Silvia“ interpretacija - „S15“.
Auto-sporto fanatikui ir naujausiam „Side to Side Drift Team“ komandos nariui priklausantis automobilis taip pat turi „Toyota 2JZ“ benzininį variklį, išvystantį maždaug 500 arklio galių. Kaip anksčiau paminėtas „Nissan“, taip ir šis automanų erotinių sapnų dalyvis turi „BMW“ inžinierių sukonstruotą pavarų dėžę ir galinį reduktorių.
Jeigu jūsų širdis taip pat plaka šios auto-sporto šakos rimtu, nepatingėkite
užsukti į komandos puslapį.