• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įsivaizduokite tokią situaciją – jūsų tėvui priklauso įmonė, kuri užsiema važiuoklės komponentų gamyba. Negana to, verslas puikiai sekasi ir vietinėje rinkoje užsitarnauta gera reputacija. Galbūt vertėtų pasekti tėvo pėdomis?
Susipažinkite su Krisu, kurio gyvenimas yra būtent toks – jo tėvas, Bretas, valdo „Shockworks“ kompaniją, o sūnelis po truputi kyla karjeros laiptais ir jau supranta šį tą apie fizikos dėsnius, bei kaip energija vaikšto po automobilio važiuoklę. Taigi, kodėl nepagilinus žinių ir nesukonstravus sau puikiai ant kelio stovinčio automobilio?

shockworks-princo-toyota-corona7[1]

shockworks-princo-toyota-corona5[1]
 
Tam pasirinktas, iš pirmo žvilgsnio, pilkas, neįdomus ir paprastas 1985 metų „Toyota Corona“ sedanas. Automobilis jau turėjo kiek patobulintą eksterjerą, todėl Krisui beliko pasirūpinti geležimi. Po variklio dangčiu slepiasi 2,4 litro darbinio tūrio japoniškas agregatas, kuris nėra gera pradžia rimtam projektui. Tai nesvarbu, nes ateityje „Tojotoje“ stovės „SR20“ turbininis variklis iš „Nissan“.
Kol variklis yra nepaliestas, susikoncentruokime ties pakaba. Krisui yra prieinamas didžiulis „Shockworks“ dalių katalogas bei gamybiniai įrengimai, todėl važiuoklės komponentai nebuvo problema. Vaikinukas dalį jų užsisakė, o kitus – pasigamino, įskaitant ir amortizatorius. Sumontavus ir sureguliavus naujus komponentus, „Corona“ valdymo charakterisktikos pasikeitė dramatiškai ir dabar automobilis jaučiasi lyg „priklijuotas prie kelio“.

shockworks-princo-toyota-corona4[1]

shockworks-princo-toyota-corona3[1]

shockworks-princo-toyota-corona2[1]
Kadangi Kriso filosofija yra tokia, jog patobulinti automobilį užtenka tik sumontavus sportinę važiuoklę ir ratlankius, mūsų herojus nešvaistė daug laiko prie įvairiausių smulkmenų ir susiskoncentravo ties ratlankių paieška. Jo pasirinkimas puikiai dera prie biudžetinės mašinos ir kiek pagyvina bendrą vaizdą. Tai „SSR Starsharks“ keturiolikos colių ratlankiai, kurie pilnai užpildo ir taip mažas „Corona“ ratų arkas.
Salone išlaikyta autentika, tik Krisas nusprendė sumontuoti porą JDM dalių. Tai „Bride“ sėdynė bei „Nardi“ vairas. Ką čia be pridursi. Juk tiek dėmesio interjerui užtenka, tiesa?
Kaip ir minėjome, artimiausiu metu „Hillux“ variklis bus numestas į patvorį ir į jo vietą stos „SR20 DET“ motoriukas. Jo galios pilnai užteks lengvam automobiliui, todėl Krisas ketina sudalyvauti vietiniuose megėjų drifto renginiuose, bei trasoje parodyti ką gali jo mažoji „Corona“. Juk vyrukas yra „Shockworks“ princas.

Įsivaizduokite tokią situaciją – jūsų tėvui priklauso įmonė, kuri užsiema važiuoklės komponentų gamyba. Negana to, verslas puikiai sekasi ir vietinėje rinkoje užsitarnauta gera reputacija. Galbūt vertėtų pasekti tėvo pėdomis?
Susipažinkite su Krisu, kurio gyvenimas yra būtent toks – jo tėvas, Bretas, valdo „Shockworks“ kompaniją, o sūnelis po truputi kyla karjeros laiptais ir jau supranta šį tą apie fizikos dėsnius, bei kaip energija vaikšto po automobilio važiuoklę. Taigi, kodėl nepagilinus žinių ir nesukonstravus sau puikiai ant kelio stovinčio automobilio?

shockworks-princo-toyota-corona7[1]

shockworks-princo-toyota-corona5[1]
 
Tam pasirinktas, iš pirmo žvilgsnio, pilkas, neįdomus ir paprastas 1985 metų „Toyota Corona“ sedanas. Automobilis jau turėjo kiek patobulintą eksterjerą, todėl Krisui beliko pasirūpinti geležimi. Po variklio dangčiu slepiasi 2,4 litro darbinio tūrio japoniškas agregatas, kuris nėra gera pradžia rimtam projektui. Tai nesvarbu, nes ateityje „Tojotoje“ stovės „SR20“ turbininis variklis iš „Nissan“.
Kol variklis yra nepaliestas, susikoncentruokime ties pakaba. Krisui yra prieinamas didžiulis „Shockworks“ dalių katalogas bei gamybiniai įrengimai, todėl važiuoklės komponentai nebuvo problema. Vaikinukas dalį jų užsisakė, o kitus – pasigamino, įskaitant ir amortizatorius. Sumontavus ir sureguliavus naujus komponentus, „Corona“ valdymo charakterisktikos pasikeitė dramatiškai ir dabar automobilis jaučiasi lyg „priklijuotas prie kelio“.

shockworks-princo-toyota-corona4[1]

shockworks-princo-toyota-corona3[1]

shockworks-princo-toyota-corona2[1]
Kadangi Kriso filosofija yra tokia, jog patobulinti automobilį užtenka tik sumontavus sportinę važiuoklę ir ratlankius, mūsų herojus nešvaistė daug laiko prie įvairiausių smulkmenų ir susiskoncentravo ties ratlankių paieška. Jo pasirinkimas puikiai dera prie biudžetinės mašinos ir kiek pagyvina bendrą vaizdą. Tai „SSR Starsharks“ keturiolikos colių ratlankiai, kurie pilnai užpildo ir taip mažas „Corona“ ratų arkas.
Salone išlaikyta autentika, tik Krisas nusprendė sumontuoti porą JDM dalių. Tai „Bride“ sėdynė bei „Nardi“ vairas. Ką čia be pridursi. Juk tiek dėmesio interjerui užtenka, tiesa?
Kaip ir minėjome, artimiausiu metu „Hillux“ variklis bus numestas į patvorį ir į jo vietą stos „SR20 DET“ motoriukas. Jo galios pilnai užteks lengvam automobiliui, todėl Krisas ketina sudalyvauti vietiniuose megėjų drifto renginiuose, bei trasoje parodyti ką gali jo mažoji „Corona“. Juk vyrukas yra „Shockworks“ princas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų