Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Scania“ padarė tai dar sykį. Švedijos gamintojo vardas šeštus metus iš eilės puikuojasi prie „Metų žaliojo sunkvežimio“ titulo, kuris skiriamas už išskirtinį transporto našumą ir taupų degalų naudojimą. Šį kartą buvo nominuota naujoji „Scania Super“ variklio pagrindu sukurta jėgos sistema.
Konkurse, kurį kasmet organizuoja du Vokietijos žurnalai, kviečiami dalyvauti visi Europos sunkiasvorio transporto gamintojai, galintys pateikti savo produktus lyginamajam testui, kuriuo siekiama nustatyti ekonomiškiausią tolimųjų reisų sunkvežimį.
Naujasis įmonės 13 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų eilėje „Super“ variklis buvo pristatytas 2021-ųjų lapkritį. Sunkvežimiuose gali būti montuojamos keturios skirtingos galios variklio versijos, atitinkančios „Euro 6“ standartą.
„Labai džiaugiuosi, kad „Scania“ sunkvežimis įvertintas kaip ekonomiškiausia transporto priemonė jau šeštą kartą iš eilės. „Super“ pagrindu sukurta mūsų jėgos pavara leido rinkai pasiūlyti visiškai naują našumo lygį, dėl kurio mūsų klientai dabar sutaupo papildomus 8 proc. degalų sąnaudų“, – sako Stefanas Dorskis, vyresnysis viceprezidentas ir „Scania Trucks“ vadovas.
Nustato našiausią
„Metų žaliojo sunkvežimio“ rinkimus rengia Europoje pirmaujantys transporto ir logistikos žurnalai „Trucker“ ir „VerkehrsRundschau“. Žurnalistų tikslas yra nustatyti ekonomiškiausią sunkiasvorį sunkvežimį pagal formulę, kurioje atsižvelgiama tiek į degalų sąnaudas, tiek į vidutinį važiavimo greitį.
Kaip ir kiekvienais metais, šiemet bandymai skirtingomis sąlygomis vėl buvo atlikti 340 km ilgio Vokietijos kelių ruožuose. Šį kartą buvo bandyti 500 AG sunkvežimiai su įvairiomis 4 x 2 puspriekabių kombinacijomis ir iki 32 tonų bendro svorio sąstatu.
Bandymai yra griežtai stebimi, o rezultatams įtakos turintys papildomi veiksniai – kaip antai oro temperatūra ar priešpriešinės krypties vėjas – yra kompensuojami naudojant etaloninį sunkvežimį, kuris kiekvieną bandymą atlieka lygiagrečiai su konkurentais. Išsamūs tokio sunkvežimio duomenys leidžia pašalinti šalutinių veiksnių įtaką.
„Pergalė šiame konkurse yra mūsų pasiekimų liudijimas ir akivaizdus vertės, kurią „Scania“ siūlo klientams, patvirtinimas. Šie vilkikai pasižymi tokiomis pat specifikacijomis ir degalų taupymo savybėmis kaip ir mūsų klientams pristatyti sunkvežimiai, todėl šioje situacijoje tikrieji laimėtojai yra jie“, – apibendrina S. Dorskis.
Tvarumo link – nuosekliai
„Super“ variklio našumo patvirtinimu neseniai tapo ir dar viena pergalė Vokietijoje surengtose žymiausiose Europos specializuotų prekybos leidinių lyginamosiose varžybose „1000 Punkte Test“. Ši pergalė ir šeštą kartą iš eilės pelnytas „Žaliojo sunkvežimio“ titulas liudija, kad Švedijos gamintojas tvarumo tikslų siekia nuosekliai – tiek siūlydamas rinkai elektrifikuotus sprendimus, tiek tobulindamas vidaus degimo variklių sistemas.
Kadangi vieno būdo, kaip paversti transporto sistemą tvaria, nėra, reikalingas visaapimantis požiūris ir sprendimai konkrečioms verslo užduotims įvykdyti. Todėl „Scania“ strategiškai didelį dėmesį skiria energijos vartojimo efektyvumo, atsinaujinančių degalų ir elektrifikacijos bei pažangaus ir saugaus transporto sritims. Klientų veiklos pelningumo didinimas naudojant tvarius produktus yra pridėtinė kiekvieno technologinio patobulinimo vertė.
Šiuo metu bendrovė dalyvauja „žaliuoju“ vandeniliu varomų prototipų bandymų projekte, o keliuose jau galima išvysti įvairiausios paskirties elektrinių „Scania“ sunkvežimių: nuo prekių pristatymo transporto priemonių iki miškovežių ar chemijos medžiagoms gabenti skirtų vilkikų. Būtent elektrifikuotų ir biodujomis varomų sunkvežimių sritims Švedijos bendrovė skiria ypatingai didelį dėmesį dėl jų perspektyvumo tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu.
Biodujos, o ypatingai – biometanas – šiuo metu yra optimalus būdas iš esmės sumažinti anglies dioksido emisiją ir tuo pačiu naudotis technologijomis, kurios efektyvumu nenusileidžia tradiciniams pramonės sprendimams. „Scania“ rinkoje siūlo didžiausią alternatyvius degalus naudojančių variklių asortimentą – nuo etanoliu varomų sunkvežimių ir autobusų iki transporto priemonių, naudojančių suskystintas arba suspaustas biodujas.
Kartu su kitais gamintojais „Scania“ yra pasirašiusi įpareigojantį susitarimą įrengti ir eksploatuoti didelio našumo viešąjį įkrovimo tinklą, skirtą akumuliatoriniams elektriniams sunkiasvoriams tolimųjų reisų sunkvežimiams ir autobusams visoje Europoje.
„Scania“ padarė tai dar sykį. Švedijos gamintojo vardas šeštus metus iš eilės puikuojasi prie „Metų žaliojo sunkvežimio“ titulo, kuris skiriamas už išskirtinį transporto našumą ir taupų degalų naudojimą. Šį kartą buvo nominuota naujoji „Scania Super“ variklio pagrindu sukurta jėgos sistema.
Konkurse, kurį kasmet organizuoja du Vokietijos žurnalai, kviečiami dalyvauti visi Europos sunkiasvorio transporto gamintojai, galintys pateikti savo produktus lyginamajam testui, kuriuo siekiama nustatyti ekonomiškiausią tolimųjų reisų sunkvežimį.
Naujasis įmonės 13 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų eilėje „Super“ variklis buvo pristatytas 2021-ųjų lapkritį. Sunkvežimiuose gali būti montuojamos keturios skirtingos galios variklio versijos, atitinkančios „Euro 6“ standartą.
„Labai džiaugiuosi, kad „Scania“ sunkvežimis įvertintas kaip ekonomiškiausia transporto priemonė jau šeštą kartą iš eilės. „Super“ pagrindu sukurta mūsų jėgos pavara leido rinkai pasiūlyti visiškai naują našumo lygį, dėl kurio mūsų klientai dabar sutaupo papildomus 8 proc. degalų sąnaudų“, – sako Stefanas Dorskis, vyresnysis viceprezidentas ir „Scania Trucks“ vadovas.
Nustato našiausią
„Metų žaliojo sunkvežimio“ rinkimus rengia Europoje pirmaujantys transporto ir logistikos žurnalai „Trucker“ ir „VerkehrsRundschau“. Žurnalistų tikslas yra nustatyti ekonomiškiausią sunkiasvorį sunkvežimį pagal formulę, kurioje atsižvelgiama tiek į degalų sąnaudas, tiek į vidutinį važiavimo greitį.
Kaip ir kiekvienais metais, šiemet bandymai skirtingomis sąlygomis vėl buvo atlikti 340 km ilgio Vokietijos kelių ruožuose. Šį kartą buvo bandyti 500 AG sunkvežimiai su įvairiomis 4 x 2 puspriekabių kombinacijomis ir iki 32 tonų bendro svorio sąstatu.
Bandymai yra griežtai stebimi, o rezultatams įtakos turintys papildomi veiksniai – kaip antai oro temperatūra ar priešpriešinės krypties vėjas – yra kompensuojami naudojant etaloninį sunkvežimį, kuris kiekvieną bandymą atlieka lygiagrečiai su konkurentais. Išsamūs tokio sunkvežimio duomenys leidžia pašalinti šalutinių veiksnių įtaką.
„Pergalė šiame konkurse yra mūsų pasiekimų liudijimas ir akivaizdus vertės, kurią „Scania“ siūlo klientams, patvirtinimas. Šie vilkikai pasižymi tokiomis pat specifikacijomis ir degalų taupymo savybėmis kaip ir mūsų klientams pristatyti sunkvežimiai, todėl šioje situacijoje tikrieji laimėtojai yra jie“, – apibendrina S. Dorskis.
Tvarumo link – nuosekliai
„Super“ variklio našumo patvirtinimu neseniai tapo ir dar viena pergalė Vokietijoje surengtose žymiausiose Europos specializuotų prekybos leidinių lyginamosiose varžybose „1000 Punkte Test“. Ši pergalė ir šeštą kartą iš eilės pelnytas „Žaliojo sunkvežimio“ titulas liudija, kad Švedijos gamintojas tvarumo tikslų siekia nuosekliai – tiek siūlydamas rinkai elektrifikuotus sprendimus, tiek tobulindamas vidaus degimo variklių sistemas.
Kadangi vieno būdo, kaip paversti transporto sistemą tvaria, nėra, reikalingas visaapimantis požiūris ir sprendimai konkrečioms verslo užduotims įvykdyti. Todėl „Scania“ strategiškai didelį dėmesį skiria energijos vartojimo efektyvumo, atsinaujinančių degalų ir elektrifikacijos bei pažangaus ir saugaus transporto sritims. Klientų veiklos pelningumo didinimas naudojant tvarius produktus yra pridėtinė kiekvieno technologinio patobulinimo vertė.
Šiuo metu bendrovė dalyvauja „žaliuoju“ vandeniliu varomų prototipų bandymų projekte, o keliuose jau galima išvysti įvairiausios paskirties elektrinių „Scania“ sunkvežimių: nuo prekių pristatymo transporto priemonių iki miškovežių ar chemijos medžiagoms gabenti skirtų vilkikų. Būtent elektrifikuotų ir biodujomis varomų sunkvežimių sritims Švedijos bendrovė skiria ypatingai didelį dėmesį dėl jų perspektyvumo tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu.
Biodujos, o ypatingai – biometanas – šiuo metu yra optimalus būdas iš esmės sumažinti anglies dioksido emisiją ir tuo pačiu naudotis technologijomis, kurios efektyvumu nenusileidžia tradiciniams pramonės sprendimams. „Scania“ rinkoje siūlo didžiausią alternatyvius degalus naudojančių variklių asortimentą – nuo etanoliu varomų sunkvežimių ir autobusų iki transporto priemonių, naudojančių suskystintas arba suspaustas biodujas.
Kartu su kitais gamintojais „Scania“ yra pasirašiusi įpareigojantį susitarimą įrengti ir eksploatuoti didelio našumo viešąjį įkrovimo tinklą, skirtą akumuliatoriniams elektriniams sunkiasvoriams tolimųjų reisų sunkvežimiams ir autobusams visoje Europoje.