Pastaroji problema – šturmano ir piloto susikalbėjimas bei pasitikėjimas – ko gero yra pati opiausia visuose šviežiai iškeptuose ralio ekipažuose. Pačių galingiausių, keturiais ratais varomų automobilių klasėje L8 su „Mitsubishi Lancer EVO X“ startavę Eugenijus Sladkevičius ir Andrius Petruškevičius taip pat keletą kartų neišvengė klaidų, kai per vėlai perskaitytas stenogramos įrašas, griovė pasitikėjimą kelio knyga ir mažino greitį.
„Gal du kartus Andriukas tik pačioje tramplino viršūnėje pasakė, į kurią pusę ir kokio aštrumo posūkis mūsų laukia. Rezultatas – gerokai pavėluotas stabdymas ir išaugusi rizika nulėkti nuo kelio. Problema ne dėmesio koncentracija, nes pačiame ilgiausiame greičio ruože neužtrunkame ne dešimties minučių, o tiesiog patirties ir važiavimo kartu trūkumas. Kol kas kartais nesusikalbame tik dėl to. Bet viskas pataisoma“, – pasakojo E. Sladkevičius.
A. Kazlauskas taip pat pripažino, kad netgi Žilvino pakoreguotą stenogramos sudarymo algoritmą, leidžiantį kur kas tiksliau pasiruošti nematomiems posūkiams, kol kas sunkiai „virškina“ ir po kiekvienos šturmano komandos akimirką uždelsia.
„Jei aštresniame posūkyje automobilis neslysta šonu, reiškia dar nevažiuoji pakankamai greitai. Man iš tiesų kol kas ne visada pakanka drąsos atvažiuoti tokiu tempu, kad mašiną būtų galima valdyti akseleratorium ir maksimaliai išnaudoti visas technines galimybes. Reikia „lipti per save“ ir dievaži, tai nėra taip lengva, kaip atrodo stovint žiūrovų zonoje, – atviravo Algirdas. – Reikia laužyti daugybę „gatvinio“ vairavimo stereotipų ir tikėti tuo, ką sako šturmanas. Prie vieno vizualiai klaidingo (t. y. kai po tramplino kelias sukasi ne į tą pusę, kur laukus dygsniuoja elektros stulpai) posūkio, paprašiau Žilvino, kad jis prie posūkio krypties pridėtų žodelį „TIKRAI“. Jis ilgai iš manęs juokėsi, bet po to dėl šventos ramybės sutiko netgi „prisiekti visais šventaisiais ir savo vaikų akių šviesa“. Žodžiu, pas mus nuobodu nebuvo“.
Savus egzaminus „Halls Winter Rally“ laikė dar vienas N40 vyrų autoklubo ekipažas – Edvino ir Andrius Bieliauskų Efit ekipažas. Šeštojoje įskaitoje su standartiniu „VW Golf“ žiemos ralyje startavo pirmą kartą, todėl neišvengiamai turėjo išmokti daugybę naujų pamokų.
„Mano tėtis žiemos lenktynėse turėjo nemažai patirties, todėl reikėjo tiesiog sėkmingai tuo pasinaudoti. Sprendžiant iš tų greičio ruožų rezultatų, kuriuos suspėjome įveikti prieš subyrant pavarų dėžei, viskas klojosi visai neprastai – buvome antri savo įskaitoje ir netgi šiek tiek artėjome prie lyderių. Deja, iš kovos pasitraukėme septintajame greičio ruože. Buvo apmaudu, bet yra kitų, tikrai gerų, dalykų. Po starto baigiasi bet kokius nesutarimus ar ginčus keičia visiškas abipusis pasitikėjimas ir harmonija. Tokiu bendravimu su tėčiu likau žiauriai patenkintas. Prieš tai, kai pasiūlysiu savo merginai keliauti prie altoriaus, būtinai su ja pravažiuosiu bent vieną ralį – jis sudėlioja visus taškus ant „i“ ir kilsteli tarpusavio santykius į kokybiškai naują lygmenį“, – filosofavo Edvinas.
N40 - vyrų autoklubas