Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiek teko susidurti su automobilių entuziastais, o tiksliau, konkrečios markės entuziastais. Jie savo gyvenime turėjo ne tris, ne keturis ir ne penkis tos pačios markės automobilius.
Puikus pavyzdys yra Stevas, kuris savo užantyje turi net tris „Volkswagen" markės automobilius. Be pirmos kartos „Golf" kabrioleto ir antros kartos „Jetta", Stevas turi ir savo pirmąjį „Volkswagen" - „Beetle". Jis šį modelį importavo iš Meksikos, kurioje jis daugelį metų buvo gaminamas.
Priminsime, jog „Beetle" buvo pirmasis „Volkswagen" markės automobilis, kurį sukūrė, o gal tiksliau tobulino, „Porsche" markės įkūrėjas - Ferdinandas Porsche. Paklausite kodėl tobulino? Nes dar 1933 metais, Čekijoje gyvenantis automobilių inžinierius Josefas Ganzas sukūrė pirmąjį prototipą, bet apie tai kada nors pakalbėsime atskirai.
Sugrįžkime prie Stevo vabaliuko. Šis egzempliorius buvo pagamintas dar 1969 metais ir yra aprūpintas 1,3 litro benzininiu agregatu bei buvo nudažytas balta spalva.
Stevas vos pamatęs automobilį nusprendė jį restauruoti. Kaip matote patys, automobilis turi visiškai kitą spalvą, turi bamperius nuo Jungtinėms Amerikos Valstijoms skirto modelio.
Kaip ir pridera, restauruotas vabalas yra šešiais centimetrais žemiau, o galiniai ratai turi minimalų išvertimą. Stevas teigia, jog norėjo išlaikyti automobilio išvaizdą tokią, kokią jam suteikė gamintojas. Nors techniniai komponentai ir yra modernesni bei patikimesni, tačiau išorėje automobilis atrodo beveik identiškai originaliam modeliui.
Kiek teko susidurti su automobilių entuziastais, o tiksliau, konkrečios markės entuziastais. Jie savo gyvenime turėjo ne tris, ne keturis ir ne penkis tos pačios markės automobilius.
Puikus pavyzdys yra Stevas, kuris savo užantyje turi net tris „Volkswagen" markės automobilius. Be pirmos kartos „Golf" kabrioleto ir antros kartos „Jetta", Stevas turi ir savo pirmąjį „Volkswagen" - „Beetle". Jis šį modelį importavo iš Meksikos, kurioje jis daugelį metų buvo gaminamas.
Priminsime, jog „Beetle" buvo pirmasis „Volkswagen" markės automobilis, kurį sukūrė, o gal tiksliau tobulino, „Porsche" markės įkūrėjas - Ferdinandas Porsche. Paklausite kodėl tobulino? Nes dar 1933 metais, Čekijoje gyvenantis automobilių inžinierius Josefas Ganzas sukūrė pirmąjį prototipą, bet apie tai kada nors pakalbėsime atskirai.
Sugrįžkime prie Stevo vabaliuko. Šis egzempliorius buvo pagamintas dar 1969 metais ir yra aprūpintas 1,3 litro benzininiu agregatu bei buvo nudažytas balta spalva.
Stevas vos pamatęs automobilį nusprendė jį restauruoti. Kaip matote patys, automobilis turi visiškai kitą spalvą, turi bamperius nuo Jungtinėms Amerikos Valstijoms skirto modelio.
Kaip ir pridera, restauruotas vabalas yra šešiais centimetrais žemiau, o galiniai ratai turi minimalų išvertimą. Stevas teigia, jog norėjo išlaikyti automobilio išvaizdą tokią, kokią jam suteikė gamintojas. Nors techniniai komponentai ir yra modernesni bei patikimesni, tačiau išorėje automobilis atrodo beveik identiškai originaliam modeliui.