Šiemet milžinišką dalyvių parke netrūko Japonijos automobilių pramonės pasididžiavimų. Kai kurios dirbtuvės savo stenduose demonstravo ne vieną, bet po keletą „Nissan Skyline“ modelių, daugelio automanų mylimus „Mitsubishi Lancer EVO“. Kituose stenduose buvo galima išvysti dar spalvingesnį automobilių parką : „Mazda RX-7“, naujutėlę „Mazda MX-5“, ne pirmą jubiliejų atšventusį „Datsun 240Z“ arba „Datsun 260Z“.
„SEMA 2016“ taip pat netrūko ir europietiškų automobilių gamintojų produkcijos, ypač „BMW“ ir „Porsche“ logotipais paženklintų projektų, o tiksliau - skirtingų kartų 3 serijos „BMW“ ir „Porsche 911“. Galbūt tai susiję su tuo, jog „BMW“ markės automobiliai tampa vis populiaresni tarp naujos kartos automanų, kurie nemėgsta „Muscle“ tipo mašinų, o iš Japonijos kilusios legendos taip pat nesugeba sukelti gerų emocijų.
GALERIJA
Nuotraukų autoriai -
Jofel Tolosa ir Bob Hernandez /
SuperStreet