Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Bisimoto“ automobilių tobulinimo dirbtuvėse Šiaurės Amerikoje žinomos dėl pomėgio išspausti kuo daugiau galios iš bet kokio variklio. Todėl daugelis nesistebėjo „Hyundai Genesis“ kupė, kurio motoras sugeba išvystyti 1000 arklio galių. Tačiau kaip jūs reaguotumėte į vienatūrį, kurio ratus suka 1030 arklio galių variklis?
„Power Van“ pravardę gavęs projektas nėra tipinis šeimos automobilis. Nors automobilio interjeras išliko beveik standartinis, tačiau variklio skyriuje slypi „Bisimoto“ specialistų surinktas motoras, kuris buvo apmautas dvejomis „Turbonetics“ turbinomis, „AEM“ kompiuteriu, „Deatschwerks“ purkštukais, „Magnafuel“ kuro pompa.
Gaila, jog „Bisimoto“ nepanoro atskleisti detalesnių techninių charakteristikų.
„Bisimoto“ automobilių tobulinimo dirbtuvėse Šiaurės Amerikoje žinomos dėl pomėgio išspausti kuo daugiau galios iš bet kokio variklio. Todėl daugelis nesistebėjo „Hyundai Genesis“ kupė, kurio motoras sugeba išvystyti 1000 arklio galių. Tačiau kaip jūs reaguotumėte į vienatūrį, kurio ratus suka 1030 arklio galių variklis?
„Power Van“ pravardę gavęs projektas nėra tipinis šeimos automobilis. Nors automobilio interjeras išliko beveik standartinis, tačiau variklio skyriuje slypi „Bisimoto“ specialistų surinktas motoras, kuris buvo apmautas dvejomis „Turbonetics“ turbinomis, „AEM“ kompiuteriu, „Deatschwerks“ purkštukais, „Magnafuel“ kuro pompa.
Gaila, jog „Bisimoto“ nepanoro atskleisti detalesnių techninių charakteristikų.