Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar pastebėjote, kad daugelis Volvo automobilius tobulina truputėlį kitaip. Didžioji dalis Volvo savininkų mėgsta ne tik sužeminti pakabą, bet ir iš variklio išspausti kuo daugiau arklio galių. Juk ne vieną kartą jums pademonstravome neįtikėtinai greitus švediškus briedžius, kurie ketvirtį mylios įveikia greičiau negu koks nors superautomobilis.
Jeigu ieškote išskirtinio, pakankamai pigaus ir talpaus šeimyninio automobilio, galbūt norėsite pasisemti įkvėpimo iš štai šio Volvo 245 DL. Galbūt jo išvaizda patiks ne visiems, tačiau didžiausias siurprizas slypi po kapotu.
O po kapotu slypi 2.4 litro, šešių cilindrų dyzelinis agregatas, kuris yra suporuotas su Garret GT32 turbina. Savininkas teigia, kad turbina dabar yra „užsukta“ iki 20 PSI, tačiau yra galimybė turbinos galingumą padidinti iki 40 PSI.
Įdomiausia yra tai, kad automobilis yra tinkamas naudoti bendro naudojimo keliuose. Tokią mašiną atvarius į mūsų šalies techninę apžiūrą, greičiausiai išvažiuotumėte su nuleista galva.
Savininkas teigia, kad šiuo metu šis Volvo ieško naujų namų, nes vaikinas nori pradėti panašų projektą. Tik vietoj šešių cilindrų motoro jis norėtų į Volvo 245 įkišti LBZ Duramax arba Mercedes OM606 agregatą.
Ar pastebėjote, kad daugelis Volvo automobilius tobulina truputėlį kitaip. Didžioji dalis Volvo savininkų mėgsta ne tik sužeminti pakabą, bet ir iš variklio išspausti kuo daugiau arklio galių. Juk ne vieną kartą jums pademonstravome neįtikėtinai greitus švediškus briedžius, kurie ketvirtį mylios įveikia greičiau negu koks nors superautomobilis.
Jeigu ieškote išskirtinio, pakankamai pigaus ir talpaus šeimyninio automobilio, galbūt norėsite pasisemti įkvėpimo iš štai šio Volvo 245 DL. Galbūt jo išvaizda patiks ne visiems, tačiau didžiausias siurprizas slypi po kapotu.
O po kapotu slypi 2.4 litro, šešių cilindrų dyzelinis agregatas, kuris yra suporuotas su Garret GT32 turbina. Savininkas teigia, kad turbina dabar yra „užsukta“ iki 20 PSI, tačiau yra galimybė turbinos galingumą padidinti iki 40 PSI.
Įdomiausia yra tai, kad automobilis yra tinkamas naudoti bendro naudojimo keliuose. Tokią mašiną atvarius į mūsų šalies techninę apžiūrą, greičiausiai išvažiuotumėte su nuleista galva.
Savininkas teigia, kad šiuo metu šis Volvo ieško naujų namų, nes vaikinas nori pradėti panašų projektą. Tik vietoj šešių cilindrų motoro jis norėtų į Volvo 245 įkišti LBZ Duramax arba Mercedes OM606 agregatą.