Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jei Ronald'as McDonald'as būtų minivenų gražinimo megėjas, greičiausiai jo automobilis atrodytų būtent taip. Bet ne apie McDonald'o įkūrėją mes. Mes šį kart apie "busiką". Tai Toyota Estima Lucida, Europoje labiau žinoma Toyota Previa vardu, kurios savininkas Takashi Watanabe iš Japonijos praleido nemažai laiko prie jos. Kas iš to gavosi žiūrim toliau.
Šio automobilio nuotraukų turime daugiau, nei konkrečios informacijos, kas būtent buvo atlikta. Bet dalinames ir tuo ir tuo. Takashi's yra gerai žinomo automobilių klubo Japonijoje "Lastly" narys. Jis šią savo Toyota naudoja kasdien. Tam, kad tai daryti būtų paprasčiau, automobilis "stovi" ant ACC Air Bomber pakabos.
Prieš kalbėdami apie ratus ir padangas, pažvelkime, ką Takashi's vežiojasi bagažinėje. Visas automobilio vidus buvo perdirbtas, bet didžioji magija prasideda pažiūrėjus bagažinėn, kur visą vietą užima garsiakalbiai ir stiprintuvai.
Ratai. Juos ponas Watanabe nudažė geltonai. Įdomus sprendimas, čia ir atsirado mintys apie Ronald'o McDonald'o miniveną. O tuos geltonus ratus apmovė 19 colių skersmens, 215/35 prieky ir 235/35 gale, Nitto NT555 padangomis.
Kėbulą pagražino uždėdamas Lexus LS430 priekinį bamperį, DAD slenksčius ir galinį bamperį. Teko praplatinti ir sparnus, ne tik todėl, kad ratai įtilptų, bet ir tam, kad bamperiai gražiai "sueitų". Priekyje sparnai buvo praplatinti apie 35 mm, gale beveik 45 mm.
Žinoma, aišku tai, kad šiam "busikui" buvo atlikta daug daugiau, nei parašėme, bet kaip buvo rašyta aukščiau, visos informacijos negavome. Nors nuotraukos kalba pačios už save.
Nuotraukos iš stancenation.com
Jei Ronald'as McDonald'as būtų minivenų gražinimo megėjas, greičiausiai jo automobilis atrodytų būtent taip. Bet ne apie McDonald'o įkūrėją mes. Mes šį kart apie "busiką". Tai Toyota Estima Lucida, Europoje labiau žinoma Toyota Previa vardu, kurios savininkas Takashi Watanabe iš Japonijos praleido nemažai laiko prie jos. Kas iš to gavosi žiūrim toliau.
Šio automobilio nuotraukų turime daugiau, nei konkrečios informacijos, kas būtent buvo atlikta. Bet dalinames ir tuo ir tuo. Takashi's yra gerai žinomo automobilių klubo Japonijoje "Lastly" narys. Jis šią savo Toyota naudoja kasdien. Tam, kad tai daryti būtų paprasčiau, automobilis "stovi" ant ACC Air Bomber pakabos.
Prieš kalbėdami apie ratus ir padangas, pažvelkime, ką Takashi's vežiojasi bagažinėje. Visas automobilio vidus buvo perdirbtas, bet didžioji magija prasideda pažiūrėjus bagažinėn, kur visą vietą užima garsiakalbiai ir stiprintuvai.
Ratai. Juos ponas Watanabe nudažė geltonai. Įdomus sprendimas, čia ir atsirado mintys apie Ronald'o McDonald'o miniveną. O tuos geltonus ratus apmovė 19 colių skersmens, 215/35 prieky ir 235/35 gale, Nitto NT555 padangomis.
Kėbulą pagražino uždėdamas Lexus LS430 priekinį bamperį, DAD slenksčius ir galinį bamperį. Teko praplatinti ir sparnus, ne tik todėl, kad ratai įtilptų, bet ir tam, kad bamperiai gražiai "sueitų". Priekyje sparnai buvo praplatinti apie 35 mm, gale beveik 45 mm.
Žinoma, aišku tai, kad šiam "busikui" buvo atlikta daug daugiau, nei parašėme, bet kaip buvo rašyta aukščiau, visos informacijos negavome. Nors nuotraukos kalba pačios už save.
Nuotraukos iš stancenation.com