Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Apie būsimąjį „Citroen" vienatūrį rašėme ne kartą. Pirmąjį kartą pristatėme
konceptą, o antrąjį kartą jums
parodėme ir modelio prototipą, kuris nesiskyrė nuo koncepto.
Šiandien su džiaugsmu galime pranešti, jog „Citroen" nusprendė oficialiai pristatyti naująjį vienatūrį, kuris pasižymės „Citroen" automobiliams būdinga ekstravagancija.
Nors šeimai skirti automobiliai dažniausiai būna pakankamai nuobodūs ir blankūs, tačiau naujasis „C4 Picasso" tikrai neišnyks iš bendro automobilių srauto. Pakankamai agresyvi priekinė dalis yra sujungta su pakankamai konvencionalia galine dalimi, kuri primena „VAG" koncerno automobilius.
Naujasis modelis yra 4,43 metro ilgio, 1,83 metro pločio ir 1,61 metro aukščio. Palyginus su ankstesniu modeliu, naujasis minivenas yra 40 milimetrų yra trumpesnis ir 50 milimetrų žemesnis. Vis dėlto prancūzai teigia, jog erdvė interjere keleiviams ir bagažui nesumažėjo, o atvirkščiai, padidėjo, nes ratų bazė pailgėjo 55 milimetrais iki 2,75 metro. Taip pat automobilis turi platesnę priekinė ( 82 milimetrais platesnė ) ir galinę ( 31 milimetrais platesnė ) provėžą.
Rezultatai bus akivaizdūs, nes „C4 Picasso" pasiūlys 537 litrų dydžio bagažinę.
Bene didžiausias privalumas, kurį įvardina „Citroen" - modulinė „EMP2" platforma, kurią naudos visi „PSA" koncerno automobiliai. Dėl įvairių medžiagų, kurios sustiprino ir tuo pačiu palengvino konstrukciją, naujasis „C4 Picasso" yra net 140 kilogramų lengvesnis už jį pakeisiantį modelį.
Naujasis vienatūris bus siūlomas su moderniausiais „PSA" koncerno varikliais. Kompanija teigia, jog pats populiariausias turėtų būti 90 arklio galių išvystantis dyzelinis variklis, kuris išmeta vos 97 g/km CO2 ir suvartos vos 3,8 litro degalų šimtui kilometrų.
Taip pat variklių gamoje bus 115 arklio galių išvystantis dyzelinis motoras bei 120 ir 155 arklio galias išvystantys benzininiai varikliai.
Prekyboje naujasis modelis pasirodys šių metų rudenį.
Apie būsimąjį „Citroen" vienatūrį rašėme ne kartą. Pirmąjį kartą pristatėme
konceptą, o antrąjį kartą jums
parodėme ir modelio prototipą, kuris nesiskyrė nuo koncepto.
Šiandien su džiaugsmu galime pranešti, jog „Citroen" nusprendė oficialiai pristatyti naująjį vienatūrį, kuris pasižymės „Citroen" automobiliams būdinga ekstravagancija.
Nors šeimai skirti automobiliai dažniausiai būna pakankamai nuobodūs ir blankūs, tačiau naujasis „C4 Picasso" tikrai neišnyks iš bendro automobilių srauto. Pakankamai agresyvi priekinė dalis yra sujungta su pakankamai konvencionalia galine dalimi, kuri primena „VAG" koncerno automobilius.
Naujasis modelis yra 4,43 metro ilgio, 1,83 metro pločio ir 1,61 metro aukščio. Palyginus su ankstesniu modeliu, naujasis minivenas yra 40 milimetrų yra trumpesnis ir 50 milimetrų žemesnis. Vis dėlto prancūzai teigia, jog erdvė interjere keleiviams ir bagažui nesumažėjo, o atvirkščiai, padidėjo, nes ratų bazė pailgėjo 55 milimetrais iki 2,75 metro. Taip pat automobilis turi platesnę priekinė ( 82 milimetrais platesnė ) ir galinę ( 31 milimetrais platesnė ) provėžą.
Rezultatai bus akivaizdūs, nes „C4 Picasso" pasiūlys 537 litrų dydžio bagažinę.
Bene didžiausias privalumas, kurį įvardina „Citroen" - modulinė „EMP2" platforma, kurią naudos visi „PSA" koncerno automobiliai. Dėl įvairių medžiagų, kurios sustiprino ir tuo pačiu palengvino konstrukciją, naujasis „C4 Picasso" yra net 140 kilogramų lengvesnis už jį pakeisiantį modelį.
Naujasis vienatūris bus siūlomas su moderniausiais „PSA" koncerno varikliais. Kompanija teigia, jog pats populiariausias turėtų būti 90 arklio galių išvystantis dyzelinis variklis, kuris išmeta vos 97 g/km CO2 ir suvartos vos 3,8 litro degalų šimtui kilometrų.
Taip pat variklių gamoje bus 115 arklio galių išvystantis dyzelinis motoras bei 120 ir 155 arklio galias išvystantys benzininiai varikliai.
Prekyboje naujasis modelis pasirodys šių metų rudenį.