Automobilis išsiskyrė ne tik savo išvaizda. „Seat Bolero“ buvo aprūpintas šešių cilindrų, 2,8 litro benzininiu agregatu, kuris buvo pajėgus išvystyti 330 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą. Įdomu yra tai, kad „Seat“ inžinieriai šešių cilindrų motorui neatliko jokių pakeitimų. Užteko sumontuoti ne vieną, bet du turbokompresorius ir galingesnę aušinimo sistemą, kuri padėtų aušinti 2,8 litro motorą.
Jeigu, tai jums nepaliko gero įspūdžio, ispaniškas automobilis turėjo keturių varomųjų ratų pavarą, kurios darbą valdė elektronika. Įprastai, automobilis buvo varomas tik priekiniais ratais, tačiau vieno mygtuko paspaudimu buvo galima įjungti keturių varomųjų ratų sistemą.
Geriausia dalis yra ta, kad „Seat Bolero“ galėjo tą pačią minutę išvažiuoti į bendro naudojimo kelius. Keturis suaugusius žmones galintis sutalpinti automobilis galėjo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5 sekundes ir pasiekti 273 km/val. maksimalų greitį.
„Seat Bolero“ buvo pirmasis kompanijos koncepcinis automobilis, kuris pademonstravo ką sugeba „Seat“ inžinieriai. Vėliau šis gamintojas pademonstravo ne vieną įspūdingą projektą, kurie galėjo padėti „Seat“ pranokti savo varžovą - „Alfa Romeo“, tačiau nenustebtume, jeigu „Volkswagen“ vadovai visiems projektams nepritarė. „Volkswagen“ nėra iš tų kompanijų, kuri norėtų būti aplenkta.