• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienais metais naujų automobilių salonuose atsiranda gausus būrys skirtingų modelių, kurie anksčiau ar vėliau išrieda į bendro naudojimo kelius. Vis dėlto, kiekvienas automobilis ruošdamasis kelionei į konkrečios markės atstovybę, iš pradžių privalo atlaikyti vieną svarbiausių išbandymų - „Euro NCAP“ organizacijos rengiamus saugumo testus.
Praėjusiais metais „Euro NCAP“ specialistai atliko maždaug 70 skirtingų modelių saugumo bandymus. Vieniems įteikė garbės medalius, kitiems - pagrūmojo pirštu ir sakė - „Velniai rautų, šiais laikais tokie saugumo standartai turėtų jums daryti gėdą.“
Šiandien pažvelgsime į automobilius, kurie užsitarnavo „Euro NCAP“ specialistų pagarbos. Organizacija norėdama pagerbti šiuos modelius, paskelbė automobilių sąrašą, kurie buvo patys saugiausi modeliai savo klasėse.
Šiemet sau lygių neturėjo „Volkswagen“, kuri saugiausio automobilio titulą iškovojo net trijose skirtingose klasėse: „supermini“, kompaktiškų krosoverių ir verslo klasės automobilių kategorijose. Tuo tarpu pačio saugiausio automobilio titulas atiteko ne bet kam, o Švedijoje sukurtam „Volvo XC60“.
2017 metais „Euro NCAP“ organizacijos atliktuose tyrimuose dalyvavę automobiliai dažniausiai gaudavo maksimalų - penkių žvaigždučių įvertinimą. Ar tuo reikėtų stebėtis? Tiesą sakant - ne. Nes didžioji dauguma automobilių standartinėje įrangoje turi gausų saugumo įrangos kiekį, o tai labai ženkliai prisideda prie galutinio naujo modelio įvertinimo. Tuo tarpu senesni, 2017 metais atnaujinti modeliai „Euro NCAP“ rinkimuose pasirodė prasčiau, vien dėl to, jog jie neturi automatinės stabdymo sistemos ar kitų pagalbinių vairavimo asistentų. Puikus to pavyzdys - „Fiat Punto“ ar „Alfa Romeo Giulietta“. Pavyzdžiui, pastarasis modelis 2010 metais gavo maksimalų 5 žvagždučių įvertinimą, o 2017 metais - vos tris. Rezultatų skirtumą galite pamatyti žemiau esančiose nuotraukose.
„Giulietta“ rezultatai 2010 metais:
Giulietta 2010
 „Giulietta“ rezultatai 2017 metais:
Giulietta 2017

 VERSLO KLASĖ - VOLKSWAGEN ARTEON



Kiekvienais metais naujų automobilių salonuose atsiranda gausus būrys skirtingų modelių, kurie anksčiau ar vėliau išrieda į bendro naudojimo kelius. Vis dėlto, kiekvienas automobilis ruošdamasis kelionei į konkrečios markės atstovybę, iš pradžių privalo atlaikyti vieną svarbiausių išbandymų - „Euro NCAP“ organizacijos rengiamus saugumo testus.
Praėjusiais metais „Euro NCAP“ specialistai atliko maždaug 70 skirtingų modelių saugumo bandymus. Vieniems įteikė garbės medalius, kitiems - pagrūmojo pirštu ir sakė - „Velniai rautų, šiais laikais tokie saugumo standartai turėtų jums daryti gėdą.“
Šiandien pažvelgsime į automobilius, kurie užsitarnavo „Euro NCAP“ specialistų pagarbos. Organizacija norėdama pagerbti šiuos modelius, paskelbė automobilių sąrašą, kurie buvo patys saugiausi modeliai savo klasėse.
Šiemet sau lygių neturėjo „Volkswagen“, kuri saugiausio automobilio titulą iškovojo net trijose skirtingose klasėse: „supermini“, kompaktiškų krosoverių ir verslo klasės automobilių kategorijose. Tuo tarpu pačio saugiausio automobilio titulas atiteko ne bet kam, o Švedijoje sukurtam „Volvo XC60“.
2017 metais „Euro NCAP“ organizacijos atliktuose tyrimuose dalyvavę automobiliai dažniausiai gaudavo maksimalų - penkių žvaigždučių įvertinimą. Ar tuo reikėtų stebėtis? Tiesą sakant - ne. Nes didžioji dauguma automobilių standartinėje įrangoje turi gausų saugumo įrangos kiekį, o tai labai ženkliai prisideda prie galutinio naujo modelio įvertinimo. Tuo tarpu senesni, 2017 metais atnaujinti modeliai „Euro NCAP“ rinkimuose pasirodė prasčiau, vien dėl to, jog jie neturi automatinės stabdymo sistemos ar kitų pagalbinių vairavimo asistentų. Puikus to pavyzdys - „Fiat Punto“ ar „Alfa Romeo Giulietta“. Pavyzdžiui, pastarasis modelis 2010 metais gavo maksimalų 5 žvagždučių įvertinimą, o 2017 metais - vos tris. Rezultatų skirtumą galite pamatyti žemiau esančiose nuotraukose.
„Giulietta“ rezultatai 2010 metais:
Giulietta 2010
 „Giulietta“ rezultatai 2017 metais:
Giulietta 2017

 VERSLO KLASĖ - VOLKSWAGEN ARTEON



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VW Arteon


Populiarųjį „Passat CC“ ir „CC“ modelius pakeitęs modelis sulaukė sėkmės ne tik tarp naujų automobilių pirkėjų, bet ir „Euro NCAP“ bandymuose.
Organizacijos darbuotojai gyrė aukštą suaugusių ir vaikų apsaugą, tiek priekinio, tiek šoninio smūgio metu. Pagyrų taip pat sulaukė ir pagalbiniai vairavimo asistentai - automatinė stabdymo sistema visais atvejais spėjo sustoti laiku ir išvengti avarijos.

REKLAMA


VISUREIGIŲ KLASĖ - VOLVO XC60



Volvo XC60


„Volvo XC60” surinko beveik maksimalų, 98 proc. įvertinimą suaugusių keleivių apsaugoje, o didelių visureigių klasėje pelnė 95 proc. balų pagalbinių saugumo sistemų kategorijoje – net 20 proc. daugiau nei kitas geriausius rezultatus parodęs vidutinio dydžio visureigis.
„Volvo XC60“ drauge su S90 ir V90 užtikrino, kad „Volvo Cars“ yra pirmasis automobilių gamintojas, kurio trys automobiliai pelnė aukščiausius įvertinimus „Euro NCAP“ autonominio avarinio stabdymo AEB (Autonomous Emergency Braking angl.) bandymuose – miesto, užmiesčio ir pėsčiųjų apsaugoje. Trys „Volvo“ automobiliai yra vieninteliai, pelnę geriausius įvertinimus visose trijose AEB sistemos bandymuose.

REKLAMA
REKLAMA


KROSOVERIŲ KLASĖ - VW T-ROC



VW T-ROC


Nepaisant kompaktiškų išmatavimų, naujasis „T-Roc“ standartinėje įrangoje turi gausų kiekį saugumo įrangos, kuris sugeba užtikrinti, jog avarijos metu viduje sėdintys keleiviai išliptų be rimtesnių sužalojimų. Vis dėlto, organizacijos atstovai gyrė standžią automobilio struktūrą, kuri sugebėjo užtikrinti maksimalų keleivių saugumą priekinio ir šoninio smūgio metu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


SUPERMINI KLASĖ - VW POLO



VW Polo


Dar vienas „Volkswagen“ šeimos narys, kuris iš „Euro NCAP“ bandymų išvažiavo su pakankamai aukštais balais. Suaugusių apsauga buvo įvertinta 96%, vaikų apsauga - 85%, o pėsčiųjų - 76%.



VIENATŪRIŲ KLASĖ - OPEL CROSSLAND X



Opel Crossland X


Pirmasis bendras „Opel“ ir „Peugeot“ inžinierių kūrinys atnešė vokiečių markei garbingą įvertinimą. „Euro NCAP“ organizacijos teigimu, štai šis padidinto pravažumo vienatūris yra vienas saugiausių automobilių savo klasėje. „Opel Crossland X“ saugumu nusileidžia tik 2016 metais bandymuose dalyvavusiam „Renault Scenic“.

REKLAMA


KOMPAKTINĖ KLASĖ - SUBARU IMPREZA/XV



Subaru Impreza


Absoliučiai naujas „Subaru“ modelis į „Euro NCAP“ saugumo bandymus atvyko su didžiulėmis ambicijomis. Akivaizdu, jog „Subaru“ inžinieriai sukūrė modelį, kuris buvo kuriamas atsižvelgiant į keleivių saugumą.
Suaugusių apsauga buvo įvertinta net 94%, vaikų apsauga - 89%, pėsčiųjų apsauga - 82%. Tai yra vieni geriausių rodiklių klasėje.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų