• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuolatos stengiamės pademonstruoti įvairiausio tipo ir įvairiausių markių automobilius. Tačiau kartais tenka susidurti su karčia realybe, nes daugiausia patobulintų automobilių dėvi „Volkswagen“, „Audi“, „Honda“, „Toyota“, „Nissan“ markių ženkliukus. Nors ir retai, tačiau į dienos šviesą išlenda  prancūzų, italų ar net amerikiečių gamybos automobiliai.
Šį kartą automobilis dėvi amerikietišką ženkliuką, tačiau buvo sukurtas britų, o gaminamas belgų. Tikras ankstyvosios globalizacijos produktas.
01
1983 metais pasirodęs automobilis atrodė lyg būtų atkeliavęs iš ateities. Automobilio kūrėjai „Ford Sierra“ kūrė tik su viena mintimi - aerodinamika. „Ford Sierra“, kartu su „Audi 100“ buvo patys aerodinamiškiausi to meto automobiliai.
Praėjus trisdešimčiai metų po pirmojo „Ford Sierra“ pasirodymo, tokių automobilių gatvėse vis mažiau. Tačiau tai patiks žmonėms, kurie ieško pakankamai reto ir įdomaus automobilio. Juk tai buvo vienas paskutiniųjų „Ford“ markės automobilių, kuris buvo varomas galiniais ratais.
Tad ta proga, susipažinkite su Viktoru ir jo drąsiu pasirinkimu. Kodėl tai yra drąsus pasirinkimas? Juk ne kiekvienas pasirinktų tokį automobilį, kuriam vėliau būtų sunku surasti „aftermarket“ dalių.

Nuolatos stengiamės pademonstruoti įvairiausio tipo ir įvairiausių markių automobilius. Tačiau kartais tenka susidurti su karčia realybe, nes daugiausia patobulintų automobilių dėvi „Volkswagen“, „Audi“, „Honda“, „Toyota“, „Nissan“ markių ženkliukus. Nors ir retai, tačiau į dienos šviesą išlenda  prancūzų, italų ar net amerikiečių gamybos automobiliai.
Šį kartą automobilis dėvi amerikietišką ženkliuką, tačiau buvo sukurtas britų, o gaminamas belgų. Tikras ankstyvosios globalizacijos produktas.
01
1983 metais pasirodęs automobilis atrodė lyg būtų atkeliavęs iš ateities. Automobilio kūrėjai „Ford Sierra“ kūrė tik su viena mintimi - aerodinamika. „Ford Sierra“, kartu su „Audi 100“ buvo patys aerodinamiškiausi to meto automobiliai.
Praėjus trisdešimčiai metų po pirmojo „Ford Sierra“ pasirodymo, tokių automobilių gatvėse vis mažiau. Tačiau tai patiks žmonėms, kurie ieško pakankamai reto ir įdomaus automobilio. Juk tai buvo vienas paskutiniųjų „Ford“ markės automobilių, kuris buvo varomas galiniais ratais.
Tad ta proga, susipažinkite su Viktoru ir jo drąsiu pasirinkimu. Kodėl tai yra drąsus pasirinkimas? Juk ne kiekvienas pasirinktų tokį automobilį, kuriam vėliau būtų sunku surasti „aftermarket“ dalių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

02


Viktoras šį automobilį įsigijo prieš maždaug tris metus. Jaunuolis teigia, jog už jį sumokėjo TIK 800 litų. Iš tikro, tiksli automobilio kaina yra 10.000 rublių.
Automobiliai, kurie kainuoja tokią sumą pinigų, dažniausiai negali pasigirti puikiu techniniu stoviu. Vis dėlto ši „Sierra“ buvo truputėlį kitokia. „Ford'o“ kėbulas nereikalavo išskirtinio dėmesio. Užteko sutvarkyti keletą rudžių, pakeisti išdužusius žibintus ir paruošti automobilį dažymui.
Vėliau sekė variklio pakeitimas, vairo stiprintuvo įdiegimas, ESP ir dar keletas privalumų, kurie palengvino gyvenimą.

REKLAMA

04


Pats drąsiausias Viktoro darbas buvo automobilio nuleidimas ant žemės. Viktorui įprasti reguliuojamo aukščio amortizatoriai netiko, todėl teko improvizuoti. Keletas varžtų ir kitų smulkių detalių atkeliavo iš „Passat B3“. Iš to pačio modelio atkeliavo ir stabilizatorius.
Tačiau koks patobulintas automobilis be išskirtinių ratų! Kaip matote patys, Viktoras pasirinko „Autostrada Modena“ ratlankius, kurių išmatavimai yra : 17h8,5 priekyje ir 17h9 gale.

11


Nuotraukos - Ilia Grankin

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų