Šio nuostabaus projekto autorė yra neseniai įkurta „AlfaTech“, kuri nusprendė, jog atėjo metas iš Kinijos importuoti „Bestune NAT“ modelį kaip didžiulį atsarginių detalių rinkinį, visus reikalingus komponentus atvežti į Engelso mieste esančią gamyklą ir vėliau surinkus kinišką vienatūrį, viso proceso pabaigoje jam uždėti „Alfarus“ logotipą.
Kinijoje šis vienatūris buvo sukurtas atsižvelgiant į labai specifinę sritį. Tai – taksi ar keleivių pervežimui sukurtas automobilis, siūlantis ypatingai erdvų interjerą.
„Bestune“ šį vienatūrį komplektuoja su 130 arba 190 arklio galių elektros motoru. Gamintojas taip pat leidžia rinktis iš dviejų baterijos talpų – 55 kWh ir 61 kWh. Vadovaujantis Europoje jau negaliojančiu automobilių homologacijos testu (NEDC), automobilis su didžiausios talpos baterija gali įveikti iki 420 kilometrų siekiančią distanciją.
Geriausia dalis yra ta, jog pirmame automobilio surinkimo etape bus naudojamos Kinijos gamintojų komponentai, tačiau vėliau į patį procesą siekiama įtraukti Rusijos gamintojus, kurie šiandien tikrai turi galimybių sukurti ir gaminti, pavyzdžiui, už baterijos aušinimą atsakingą kompiuterį.
„AlfaTech“ skelbia, jog savo gamykloje per metus norėtų pagaminti 2000 šių transporto priemonių, tačiau viską lems taksi paslaugas teikiančių įmonių susidomėjimas, mat Kinijoje jis kainuoja 19 950 eurų. Nors ši suma nėra labai didelė, tačiau Rusijos įmonėms ji gali būti per didelė. Be to, atsižvelgiant į prastą įkrovimo stotelių tinklą bei nepalankų klimatą, „rusiško“ elektromobilio, tikėtina, laukia labai šviesi ateitis.