• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rusija šiais metais planuoja išleisti 526 mln. dolerių, kad padidintų vietinę automobilių dalių gamybą ir pakeistų vakarietiškų komponentų importą, pareiškė ministro pirmininko pavaduotojas Jurijus Borisovas.
Didžiausia Rusijos automobilių gamintoja „AvtoVAZ“ birželio 8 d. atnaujino geriausiai parduodamo modelio „Lada Granta“ gamybą po to, kai kovo mėn. iš dalies sustabdė gamybą dėl elektroninių dalių trūkumo dėl Vakarų sankcijų Maskvai.
Rusija taip pat atgaivina sovietinių laikų markę „Moskvič“, kuri dėl nesugebėjimo vykdyti finansinių įsipareigojimų bankrutavo 2001 metais.
Pagal dabartinį sumanymą, „Moskvič“ automobiliai bus gaminami buvusioje „Renault“ gamykloje. Jos valdymą iš Prancūzijos gamintojos perėmė Maskvos savivaldybė po to, kai „Renault“ galiausiai ryžosi pasitraukti iš Rusijos rinkos.
Moskvich 412
Daugelio tiekėjų vengiama Rusija stengiasi didinti vidaus gamybą įvairiuose sektoriuose, o automobilių pramonei ypač reikia postūmio.
J. Borisovas sakė, kad pinigai bus pridėti prie Rusijos pramonės plėtros fondo, kuriame, pasak jo, metų pradžioje buvo 71 mlrd. rublių.
„Šiais metais per fondą automobilių komponentų kūrėjams skirsime 30 mlrd. rublių“, - sakė J. Borisovas.
Vis dėlto, nepaisant šių pareiškimų, vargu ar Rusijos automobilių pramonės pajėgs susigrąžinti buvusius pajėgumus ir konkurencingumą. Nors elementarių saugos sistemų neturintys automobiliai padės išjudinti sustojusius konvejerius, tačiau ilgalaikė perspektyva yra pernelyg miglota.

Rusija šiais metais planuoja išleisti 526 mln. dolerių, kad padidintų vietinę automobilių dalių gamybą ir pakeistų vakarietiškų komponentų importą, pareiškė ministro pirmininko pavaduotojas Jurijus Borisovas.
Didžiausia Rusijos automobilių gamintoja „AvtoVAZ“ birželio 8 d. atnaujino geriausiai parduodamo modelio „Lada Granta“ gamybą po to, kai kovo mėn. iš dalies sustabdė gamybą dėl elektroninių dalių trūkumo dėl Vakarų sankcijų Maskvai.
Rusija taip pat atgaivina sovietinių laikų markę „Moskvič“, kuri dėl nesugebėjimo vykdyti finansinių įsipareigojimų bankrutavo 2001 metais.
Pagal dabartinį sumanymą, „Moskvič“ automobiliai bus gaminami buvusioje „Renault“ gamykloje. Jos valdymą iš Prancūzijos gamintojos perėmė Maskvos savivaldybė po to, kai „Renault“ galiausiai ryžosi pasitraukti iš Rusijos rinkos.
Moskvich 412
Daugelio tiekėjų vengiama Rusija stengiasi didinti vidaus gamybą įvairiuose sektoriuose, o automobilių pramonei ypač reikia postūmio.
J. Borisovas sakė, kad pinigai bus pridėti prie Rusijos pramonės plėtros fondo, kuriame, pasak jo, metų pradžioje buvo 71 mlrd. rublių.
„Šiais metais per fondą automobilių komponentų kūrėjams skirsime 30 mlrd. rublių“, - sakė J. Borisovas.
Vis dėlto, nepaisant šių pareiškimų, vargu ar Rusijos automobilių pramonės pajėgs susigrąžinti buvusius pajėgumus ir konkurencingumą. Nors elementarių saugos sistemų neturintys automobiliai padės išjudinti sustojusius konvejerius, tačiau ilgalaikė perspektyva yra pernelyg miglota.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų