• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„BMW X5“ buvo pirmasis kompanijos „SUV“ tipo automobilis, kurio premjera pirmą kartą įvyko 1999 metais. Tuomet daugelio skeptikų taikiniu tapęs modelis labai greitai surado milžinišką vairuotojų grupę, kuri dabar neįsivaizduoja savo gyvenimo be „BMW“ X serijos modelių.
Nuo 1999-ųjų metu „BMW“ sukūrė tris „X5“ modelio kartas, per kurias automobilis keitėsi kartu su potencialių pirkėjų poreikiais. Jeigu pirmosios kartos „X5“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Land Rover“ inžinieriais, vėliau pasirodžiusios automobilio kartos buvo artimesnės kitiems „BMW“ ratuočiams.
„BMW“ pastaruoju didžiausią dėmesį skyrė X serijos modelių gamos praplėtimui – tai yra natūralus žingsnis, nes sparčiai augantis „SUV“ tipo automobilių populiarumas leidžia padidinti kompanijos pelningumą iki neregėtų aukštumų. Nors „BMW“ inžinieriai šiuo metu pluša prie naujutėlių 1 ir 3 serijos modelių, tačiau pati svarbiausia 2018 metų naujiena bus naujos kartos „X5“.

„BMW X5“ buvo pirmasis kompanijos „SUV“ tipo automobilis, kurio premjera pirmą kartą įvyko 1999 metais. Tuomet daugelio skeptikų taikiniu tapęs modelis labai greitai surado milžinišką vairuotojų grupę, kuri dabar neįsivaizduoja savo gyvenimo be „BMW“ X serijos modelių.
Nuo 1999-ųjų metu „BMW“ sukūrė tris „X5“ modelio kartas, per kurias automobilis keitėsi kartu su potencialių pirkėjų poreikiais. Jeigu pirmosios kartos „X5“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Land Rover“ inžinieriais, vėliau pasirodžiusios automobilio kartos buvo artimesnės kitiems „BMW“ ratuočiams.
„BMW“ pastaruoju didžiausią dėmesį skyrė X serijos modelių gamos praplėtimui – tai yra natūralus žingsnis, nes sparčiai augantis „SUV“ tipo automobilių populiarumas leidžia padidinti kompanijos pelningumą iki neregėtų aukštumų. Nors „BMW“ inžinieriai šiuo metu pluša prie naujutėlių 1 ir 3 serijos modelių, tačiau pati svarbiausia 2018 metų naujiena bus naujos kartos „X5“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos BMW X5 (2)


(Vokietijoje užfiksuotas prototipas)
Šių metų rudenį debiutuosiantis modelis naudos „CLAR“ vardu pavadintą modulinę platformą. Tą pačią platformą, kurios pagrindu buvo sukurta 7 serija, 5 serija bei 3 serija. Ši platforma taip pat pasitarnaus dar vienam „BMW“ visureigiui – „BMW X7“, kuris žada kibti į atlapus „Range Rover“.
Dėka „CLAR“ platformos, kurios struktūroje plačiai naudojamas aliuminis ir magnis, naujasis modelis pasižymės standesniu, tvirtesniu kėbulu ir ženkliai sumažėjusiu svoriu.
Radikalių pokyčių automobilio dizaine nereikėtų tikėtis, nes tai bus „BMW“ modeliams būdinga dizaino evoliucija. Ryškiausi pokyčiai bus matyti galinėje dalyje, kurioje spindės naujo dizaino galiniai žibintai.

REKLAMA

Naujos kartos BMW X5 (16)


(Vokietijoje užfiksuotas prototipas)
Variklių gamoje matysime aštuonių, šešių ir keturių cilindrų benzininius bei dyzelinius motorus. Potencialūs „BMW X5“ vairuotojai taip pat galės pasirinkti įkraunamo hibrido versiją, kurioje esantys akumuliatoriai naudojant elektros energiją leis nuvažiuoti iki 100 kilometrų atstumą. Tuo tarpu sportiškiausia „X5“ versija bus aprūpinta daugiau kaip 600 arklio galių išvystančia jėgaine.
Šiuo metu pati pigiausia „BMW X5“ versija kainuoja nuo 65 000 eurų, jeigu norite dyzelinio variklio. Pigiausias modelis su benzininiu motoru Lietuvoje kainuoja nuo 69 292 eurų. Neoficialūs šaltiniai skelbia, jog naujos kartos modelis bus brangesnis 2000 - 3000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų