• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Sausio mėnesį „Renault“ oficialiai pristatė naują sportiškos „Renault Megane“ versijos modifikaciją, su kuria gamintojas siekia atsilabinti su pajėgiausia ir daugiausiai gerų emocijų teikiančiu modeliu – „Megane R.S.“.


Sausio mėnesį „Renault“ oficialiai pristatė naują sportiškos „Renault Megane“ versijos modifikaciją, su kuria gamintojas siekia atsilabinti su pajėgiausia ir daugiausiai gerų emocijų teikiančiu modeliu – „Megane R.S.“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors „Renault“ neplanuoja pasiūlyti naujos kartos „Megane R.S.“ modelio, tačiau tai nereiškia, jog dabar reikėtų šį modelį užmiršti. Anaiptol.

REKLAMA

Vokietijoje itin populiaraus leidinio „Sport Auto“ žurnalistai, gavę galimybę išbandyti ribotos laidos „Renault Megane R.S. Trophy-R“ modelį, su juo iškart nuvyko į Hokenheimo lenktynių trasą, kurioje jiems pavyko užfiksuoti įspūdingą trasos įveikimo laiką.


„Sport Auto“ žurnalisto vairuojamas automobilis trasą įveikė per 1 minutę ir 59,2 sek. Šis laikas oficialiai leido „Renault“ automobilį pavadinti greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu, kada nors apsilankiusiu Hokenheimo trasoje.

REKLAMA
REKLAMA

Verta pabrėžti, jog „Trophy-R“ versija – neeilinė. Ji – 130 kilogramų lengvesnė už standartinę, tačiau jos priekinius ratus suka tas pats 1,8 litro, keturių cilindrų benzininis variklis, išvystantis 300 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą.


„Renault Megane R.S.“ puikų trasos įveikimo laiką pademonstravo ne tik Hokenheime. Šiuo metu „Trophy-R“ versijai taip pat priklauso priekiniais ratais varomų automobilių rekordas Niurburgringe ir Suzukoje.



https://www.youtube.com/watch?v=psOCAfdwoZE


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų