Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pirmos kartos Audi 100 yra tikra retro barža, ypatingai retai sutinkama tarp VAG mylėtojų. Kolekcinis modelis kartais patenka ir į kiek modernizuotos metamorfozės megėjo rankas, taip nutiko ir šiaip žaliai 1973 metų Audi. Pastaroji pasižymi ir išskirtine kėbulo versija, 2 durų sedanas (kas buvo būdinga daugiau fastback'ams).
Šiai šimtinei buvo atlikta pilna restauracija, nudažyta originalia žalia spalva, sumontuoti geltoni priekiniai žibintai. Tai natūralūs restauracijos veiksmai, o štai esminiai mazgai, po kurių restauracija peraugo į projektą buvo perdaryti tiek variklio, tiek bagažinės skyriai į clean-shaved stiliaus. Taip pat sumontuotos oro pagalvės reguliuoti automobilio aukštį, bei įdomaus stiliaus BRM firmos ratai (7J R17). Tobulai atrodanti pikta šimtinė.
Pirmos kartos Audi 100 yra tikra retro barža, ypatingai retai sutinkama tarp VAG mylėtojų. Kolekcinis modelis kartais patenka ir į kiek modernizuotos metamorfozės megėjo rankas, taip nutiko ir šiaip žaliai 1973 metų Audi. Pastaroji pasižymi ir išskirtine kėbulo versija, 2 durų sedanas (kas buvo būdinga daugiau fastback'ams).
Šiai šimtinei buvo atlikta pilna restauracija, nudažyta originalia žalia spalva, sumontuoti geltoni priekiniai žibintai. Tai natūralūs restauracijos veiksmai, o štai esminiai mazgai, po kurių restauracija peraugo į projektą buvo perdaryti tiek variklio, tiek bagažinės skyriai į clean-shaved stiliaus. Taip pat sumontuotos oro pagalvės reguliuoti automobilio aukštį, bei įdomaus stiliaus BRM firmos ratai (7J R17). Tobulai atrodanti pikta šimtinė.