Vienas iš nedaugelio „Sesto Elemento“ savininkų sutiko su šiuo automobiliu išvažiuoti į bendro naudojimo kelius ir parodyti iš kokio molio drėbtas itališkas ribotos laidos automobilis.
Ribotomis serijomis gaminamo modelio važiuoklė, kėbulas, daugelis pakabos komponentų buvo pagaminti iš anglies pluošto. Tai leido drastiškai sumažinti automobilio svorį. „Sesto Elemento“ sveria bergždžius tūkstantį kilogramų. Įsivaizduokite „Lotus Elise“ su 578 arklio galių kaimene po kapotu? Beprotybė!
Nenuostabu, jog už drugelį lengvesnis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 2.5 sekundės ir kainuoja daugiau kaip 3 mln. eurus.
Viso pasaulio automanai šį išskirtinės išvaizdos automobilį galėjo išvysti tik keletą kartų. Iš pradžių „Lamborghini“ šį modelį pademonstravo keliose tarptautinėse parodose, vėliau „Sesto Elemento“ visu gražumu buvo pristatomas „Top Gear“ laidos žiūrovams, tačiau po to...Po to automobilis tiesiog pradingo.
Nors „Lamborghini“ pagamino dvidešimt „Sesto Elemento“ vienetų, tačiau visiems šeimininkams buvo liepta šį automobilį naudoti tik uždarose lenktynių trasose, o ne bendro naudojimo keliuose. Vis dėlto, Jungtiniuose Arabų Emyratuose gyvenantys automobilių kolekcionieriai į gamintojų reikalavimus nekreipia dėmesio.
Viso pasaulio automanai šį išskirtinės išvaizdos automobilį galėjo išvysti tik keletą kartų. Iš pradžių „Lamborghini“ šį modelį pademonstravo keliose tarptautinėse parodose, vėliau „Sesto Elemento“ visu gražumu buvo pristatomas „Top Gear“ laidos žiūrovams, tačiau po to...Po to automobilis tiesiog pradingo.
Nors „Lamborghini“ pagamino dvidešimt „Sesto Elemento“ vienetų, tačiau visiems šeimininkams buvo liepta šį automobilį naudoti tik uždarose lenktynių trasose, o ne bendro naudojimo keliuose. Vis dėlto, Jungtiniuose Arabų Emyratuose gyvenantys automobilių kolekcionieriai į gamintojų reikalavimus nekreipia dėmesio.