Pagrindinis šios kompanijos tikslas – išsaugoti klasikinius automobilius, kurie dėl griežtėjančių taršos reikalavimų gali patekti į paralelinėje visatoje gyvenančių politikų akiratį. „Retro EV“ kompanijos įkūrėjas bandydamas užbėgti įvykiams už akių, būsimiems klientams siūlo atnaujinti, modernizuoti klasikinį britišką ratuotį.
Šiuo metu „Retro EV“ savo paslaugas gali pasiūlyti „Bentley“ ir „Rolls Royce“ automobilių savininkams, o tiksliau – „Corniche“, „Silver Shadow“ modelių savininkams bei „Bentley“ automobiliams, kurie buvo gaminami nuo 1965 iki 1995 metų.
„Bentley“ arba „Rolls Royce“ automobilių modernizacija nebus pigi. Pavyzdžiui, norint priversti „Rolls Royce Silver Shadow“ sedaną riedėti naudojant tik elektros energiją, iškart paruoškite 250 000 eurų. Kupė modernizacijos kaina – 275 000 eurų, kabrioleto – 300 000 eurų. Panašias kainas suras ir „Bentley“ automobilių savininkai.
Gera žinia yra ta, jog „Retro EV“ specializuojasi ne tik „Bentley“ ir „Rolls Royce“ automobiliais. Kompanijos produktų sąraše yra „Triumph“ ir „MG“ modeliai, kurių modernizavimas kainuos 90 000 ir 150 000 eurų.
Jeigu šiandien užsimanytume elektrifikuoti „Triumph Spitfire“ kabrioletą, po maždaug 9 mėnesių į mūsų garažą atvyktų automobilis, kuris turėtų 145 arklio galias ir 290 Nm sukimo momentą išvystančią elektrinę jėgainę.
19 kW talpos baterijos mums leistų nuvažiuoti maždaug 100 - 150 kilometrų distanciją. Naudodami greitąjį įkrovimą baterijas iki 100 procentų įkrautume per maždaug 25 minutes. Naudojant tradicinę rozetę – per maždaug 6 valandas.
Sunkesni ir didesni „Bentley“ bei „Rolls Royce“ automobiliai komplektuojami su didesnės talpos baterijomis, kurios leistų nuvažiuoti ilgesnę distanciją.