• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar pamenate kai „Renault“ pristatydavo beprotiškai galingus ir kartais protu nesuvokiamus automobilius, kurie dabar laikomi klasika. „Renault 5 Turbo“, „Renault Clio V6“ yra puikūs pavyzdžiai.
Keičiantis automobilių entuziastų skoniui, „Renault“ yra priversta prisitaikyti. Talentingi kompanijos inžinieriai Monako GP metu pristatė stulbinamai žavią koncepciją vardu „Renault Twin'Run“. Beprotybė sugrįžo!

68883537795553874
Naujoji koncepcija yra sukurta ant būsimo „Renault Twingo“ platformos. Šiek tiek ją pakoregavus, inžinieriai per vidurį sumontavo 3,5 litro benzininį motorą. Pastarasis montuojamas į žiedinėms lenktynėms ruoštą „Renault Megane Trophy“. Šis šešių cilindrų agregatas išvysto 316 arklio galių ir 379 NM sukimo momentą. Galia siunčiama ne į priekinius ratus, tačiau į galinius varomuosius ratus per šešių bėgių sekvencinę pavarų dėžę. Šis automobilis turi net riboto praslydimo diferencialą. Dėka šio recepto, mažasis greituolis gali iki 100 km/h įsibėgėti per 4,5 sekundės ir pasiekti 250 km/h greitį.
Nežinia ar ši koncepcija pateks į serijinę gamybą, tačiau kažko panašaus galime tikėtis iš truputėlį racionalesnės versijos su „RS“ ženkliukais.

Ar pamenate kai „Renault“ pristatydavo beprotiškai galingus ir kartais protu nesuvokiamus automobilius, kurie dabar laikomi klasika. „Renault 5 Turbo“, „Renault Clio V6“ yra puikūs pavyzdžiai.
Keičiantis automobilių entuziastų skoniui, „Renault“ yra priversta prisitaikyti. Talentingi kompanijos inžinieriai Monako GP metu pristatė stulbinamai žavią koncepciją vardu „Renault Twin'Run“. Beprotybė sugrįžo!

68883537795553874
Naujoji koncepcija yra sukurta ant būsimo „Renault Twingo“ platformos. Šiek tiek ją pakoregavus, inžinieriai per vidurį sumontavo 3,5 litro benzininį motorą. Pastarasis montuojamas į žiedinėms lenktynėms ruoštą „Renault Megane Trophy“. Šis šešių cilindrų agregatas išvysto 316 arklio galių ir 379 NM sukimo momentą. Galia siunčiama ne į priekinius ratus, tačiau į galinius varomuosius ratus per šešių bėgių sekvencinę pavarų dėžę. Šis automobilis turi net riboto praslydimo diferencialą. Dėka šio recepto, mažasis greituolis gali iki 100 km/h įsibėgėti per 4,5 sekundės ir pasiekti 250 km/h greitį.
Nežinia ar ši koncepcija pateks į serijinę gamybą, tačiau kažko panašaus galime tikėtis iš truputėlį racionalesnės versijos su „RS“ ženkliukais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų