Tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje pirmą kartą pademonstruotas konceptas simbolizavo naują „Renault“ automobilių dizaino kalbos erą. „Renault Trezor“ dėka, kiekvienas parodos dalyvis galėjo iš arčiau pažvelgti į automobilį, kuris ateityje taps įkvėpimo šaltiniu būsimiems „Renault“ gaminiams.
Projekto komanda, atsižvelgdama į šiuolaikines tendencijas, nuostabiai atrodantį kupė aprūpino ne benzininiu varikliu ar hibridine jėgaine. Milžinišką, į viršų pasikeliančią konstrukciją turintis automobilis turi „Formula E“ boliduose naudojamą jėgainę.
Mažindami energijos sąnaudas ir gerindami dinamines savybes, „Renault“ dizaineriai ypatingą dėmesį skyrė automobilio konstrukcijos lengvinimui. Jo konstrukcija sudaryta iš anglies pluošto centrinio narvo, kuris sujungtas su priekyje ir gale esančiais vamzdiniais rėmais. Kėbulo monokokas ir durys pagaminti iš anglies pluošto. Visa tai sudaro įspūdingą GT tipo automobilį, kurio ilgis yra 4 700 mm, plotis – 2 180 mm, aukštis – 1 080 mm. O svoris 1 600 kg.
350 arklio galių ir 380 Nm sukimo momentą išvystanti jėgaine leidžia šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes.
„Trezor“ turi du akumuliatorius, kiekvienas aušinamas individualia aušinimo sistema, kurias optimizuoja kapote esančios kintamos geometrijos oro įsiurbimo angos.
Automobilyje taip pat panaudota stabdžių sistemos valdoma energijos regeneravimo sistema, perimta iš „Formulėje E“ naudojamos RESS sistemos.