Europoje „Renault“ rinkos dalis siekia 6,2 % (+0,2 punkto, palyginti su 2022 m. I-uoju ketvirčiu) ir sudaro 231 125 vienetus (lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių). Kaip ir 2022 m., prekių ženklas daro didelę pažangą didelės vertės segmentuose – augančioje elektrifikuotų automobilių rinkoje, C segmente, mažmeninėje rinkoje ir lengvųjų komercinių automobilių versle.
Elektrifikuotų automobilių rinkos augimas
Elektrifikuotų automobilių rinkoje „Renault“ išlaikė lyderės pozicijas – parduota 24 % daugiau, t. y. 61 tūkst. automobilių.
Elektrifikuotas asortimentas (BEV ir hibridinės pavaros transporto priemonės) 2023 m. sudarys 38 % „Renault“ lengvųjų automobilių pardavimo Europoje, kai rinkos vidurkis siekia 34 %.
Pirmasis ketvirtis buvo sėkmingas visiškai hibridinėms transporto priemonėms (HEV) – jų pardavimas padidėjo 42 % iki 38 400 vienetų. Ši technologija, kuri labai paklausi privačių klientų gretose, sudaro 60 % „Arkana“ pardavimo ir 67 % naujojo „Austral“ pardavimo.
„Renault“ elektromobilių registravimas Europoje išaugo 15 % ir pasiekė 20 tūkst. automobilių. „Megane E-Tech Electric“, modelis, kuris bus parduodamas visus 2023 m., pirmąjį ketvirtį siekė daugiau kaip 11 tūkst. vienetų pardavimą. Tai geriausiai parduodama elektrinė transporto priemonė savo segmente Prancūzijoje.
![Renault Arkana R.S. Line](/Uploads/automanas/464417-renault-sprendimas-pasikliauti-hibridinemis-pavaromis-atsipirko-pardavimai-auga-visame-pasaulyje_0.jpg)
Didelės vertės verslo augimas
C segmento automobilių Europoje „Renault“ pardavimas auga 51 % ir sudaro daugiau kaip 62 tūkst. registracijų. Be „Megane E-Tech Electric“, toliau sėkmingai populiarėja modelis „Renault Arkana“, kurio 2023 m. I-ojo ketvirčio pardavimas jau siekia daugiau kaip 18 500 vienetų. Naujojo „Renault Austral“ įvedimas į rinką vyksta sėkmingai: 2023 m. I-ąjį ketvirtį parduota 15 500, o nuo pardavimo pradžios 2022 m. lapkritį – 22 400 vienetų.
Esant ribotam tiekimui, „Renault“ vis tiek pasiekia savo mažmeninės prekybos tikslą ir išlaiko optimalų jo lygį – daugiau kaip kas antra transporto priemonė parduodama privatiems klientams. 2023 m. I-ojo ketvirčio mažmeninės prekybos asortimentas sieks 54 %, t. y. 10 punktų daugiau nei rinkos vidurkis (44 %).
Lengvųjų komercinių transporto priemonių rinkos augimas
„Renault“ yra Europos furgonų rinkos lyderė, pasiekusi puikius rezultatus – rinkoje, išaugusioje 8 %, pardavimas augo 32 % (68 486 pardavimai). Tokius dinamiškus rezultatus lėmė trijų pagrindinių produktų, – „Kangoo“ (+36 %), „Master“ (+20 %) ir „Trafic“ (+43 %) – lyderių savo segmentuose, sėkmė.
Jau 12 metų su modeliais „Kangoo“ ir „Master“ tapęs elektrifikuotų komercinių transporto priemonių pradininku, prekių ženklas ir toliau tęs šią dinamiką, pristatydamas „Trafic Van E-Tech“ ir iki metų pabaigos pristatydamas naują elektrinį furgoną.