Šį kartą „Renault“ paskelbė, jog birželio 18-ą dieną, Paryžiaus automobilių parodos metu, pristatys šios markės flagmaną – „Renault Rafale“.
Pavadinimą įkvėpė garsi „Renault“ praeitis ore. Kad pamatytumėte, kaip susijęs „Renault“ prekių ženklas ir aviacija, turite nusikelti į XX a. pradžią.
Tuo metu „Renault“ buvo pirmoji vidaus degimo variklių, skirtų automobiliams, taip pat traukiniams ir lėktuvams, gamintoja. 1933 m. „Renault“ perėmė kitą gamintoją „Caudron“ ir įkūrė „Caudron-Renault“. Visi lėktuvai buvo pavadinti žymaus vėjo vardais. Todėl 1934 m. vienvietis lenktyninis lėktuvas „C460“, skirtas rekordams mušti, buvo pervadintas į „Rafale“
„Renault Rafale“ – tai dar vienas nuožulnią stogo liniją turintis SUV, su kuriuo gamintojas sieks užpildyti nišą, kurioje, regis, iki šiol nebuvo patrauklių pasirinkimų.
Kadangi visi modernūs „Renault“ automobiliai yra suprojektuoti ant tos pačios struktūros, tai reiškia, jog „Rafale“ mechaninė dalis bus labai artima „Austral“ ir „Espace“ modeliams. Be to, „Rafale“ bus galimas tik su hibridine pavara, kurios pajėgumas sieks 200 arba 280 arklio galių.
Gamintojui nusprendus, jog „Rafale“ bus šios markės flagmanas, nesitikėkite, jog jis bus įkainotas visiems priimtina suma. Numatoma pradinė automobilio kaina sieks ne mažiau kaip 40 tūkst. eurų, o pažymėjus keletą papildomų opcijų ar pasirinkus galingesnį variklį, automobilio kaina perkops 50 tūkst. eurų ribą.