Naujojo koncepcinio modelio dizainas primena praeityje sukurtus greičio rekordų siekusius „Renault“ automobilius – „40 CV des Records“ (1925 m.), „Nervasport des Records“ (1934 m.) ir „Etoile Filante“ (1956 m.). Pastarasis buvo eksperimentinis, vandeniliu varomas automobilis, kuris tuo metu siekė tapti technologijų pažangos simboliu.
Tačiau „Filante Record 2025“ kūrėjai įkvėpimo sėmėsi ne tik iš automobilių istorijos – jo aerodinaminės formos, ištemptas kėbulas ir net salono konstrukcija primena naikintuvų kabinas. Visa tai sukurta tam, kad elektromobilis galėtų pasiekti maksimalų efektyvumą kuo mažesnėmis energijos sąnaudomis.
Rekordiškai lengvas ir aerodinamiškas
Vienvietis „Renault Filante Record 2025“ sveria vos 1 000 kg – tai itin mažai elektromobiliui, turinčiam 87 kWh bateriją. Lyginant su rinkoje esančiais modeliais, tokios pat talpos bateriją turintis „Renault Scenic E-Tech Electric“ sveria apie 1 900 kg, tad skirtumas – milžiniškas.
Lengvumo paslaptis slypi pažangiose medžiagose: anglies pluoštas, didelio stiprumo aliuminis ir net 3D spausdintomis technologijomis sukurtos detalės padėjo sumažinti svorį neprarandant tvirtumo. Net kėbulo varžtai sukurti pagal lėktuvų konstrukcijų principus, siekiant optimizuoti svorį ir aerodinaminį efektyvumą.

Naujos kartos vairavimo technologija
Šis automobilis neturi įprastinių mechaninių vairo ar stabdžių jungčių – jas pakeitė elektroninės „steer-by-wire“ ir „brake-by-wire“ sistemos. Tai reiškia, kad vairo pasukimas ir stabdymas vyksta per elektroninius signalus, o ne per mechaninius komponentus.
Toks sprendimas ne tik sumažina svorį, bet ir leidžia efektyviau paskirstyti automobilio erdvę. Be to, ši sistema gali būti ateities automobilių standartu, nes eliminuoja sudėtingas mechanines dalis ir padidina valdymo tikslumą.
„Renault Filante Record 2025“ nėra įprastas elektromobilis – tai laboratorija ant ratų, kurioje testuojamos ateities technologijos. Jo misija – pasiekti naują efektyvumo rekordą, t. y. nuvažiuoti kuo didesnį atstumą su minimaliomis energijos sąnaudomis.