Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Iš Maubež esančios „Renault“ gamyklos išriedėjo milijoninis antrosios kartos „Kangoo“ automobilis. Pradėtas gaminti 1998 metais ir iš pagrindų atnaujintas 2007 metais, „Kangoo“ dabar siūlomas dviejų versijų: viena yra skirta individualiems pirkėjams ir aktyviam laisvalaikiui, kita – komercinei veiklai ir markės verslo klientams. Gaminamos trijų dydžių komercinės versijos: „Kangoo Compact“, „Kangoo Express“ ir „Kangoo Maxi“, taip pat yra ir elektros varoma versija „Kangoo Z.E.“
2015 metais komercinė versija sudarė 64 proc. visos „Kangoo“ gamybos apimties. 90 proc. tais metais pagamintų „Kangoo“ (komercinių ir laisvalaikio versijų) buvo varomi dyzelinių variklių, 7 proc. – benzininių ir 3 proc. – elektros motorų.
„Kangoo“ visose rinkose toliau vilioja skirtingus – verslo ir individualius – klientus. Visa mūsų gamykla su pasididžiavimu pažymi šį jubiliejų, kuris patvirtina mūsų gebėjimą išpildyti klientų lūkesčius, vertinant kokybę ir terminus“, – sako Jose Martinas Vega, „Renault“ gamyklos Maubež direktorius.
100 proc. pagamintas Prancūzijoje
Visa „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių gama yra gaminama Prancūzijoje. „Trafic“ ir „Master“ furgonai atitinkamai gaminami „Groupe Renault“ priklausančiose Sanduvilio (Sandouville) ir Batilijos (Batilly) gamyklose, demonstruojant šių Prancūzijos gamyklų žinias ir kompetenciją.
Maubež gamykloje taip pat gaminamas „Renault“ partneriui – „Daimler“, skirtas modelis „Citan“.
Pasaulinė sėkmė
Japonija yra galutinis „Etoilé Blue“ spalva nudažyto, milijoninio „Kangoo“ kelionės tikslas.
Nors trys didžiausios šio modelio rinkos yra Prancūzija, Ispanija ir Vokietija, jo populiarumas didėja ir Japonijoje, kurioje 2015 metais buvo parduoti 1 679 „Kangoo“ automobiliai. Tai sudarė trečdalį visų šioje šalyje parduotų „Renault“ markės automobilių. Japonijoje siūloma tik laisvalaikiui skirta versija, tačiau šis automobilis yra pastovus klientų favoritas nuo 1998 metų. Siekiant dar didesnio patrauklumo klientams, šioje rinkoje yra siūlomos specialios kėbulo spalvos, kiekvienais metais pateikiama iki trijų specialių versijų.
Ir japonai mėgsta savo „Kangoo“. Kiekvienais metais Fudži (Fuji) kalno papėdėje šių automobilių savininkai susirenka į tradicinį renginį, pavadintą „Kangoo Jamboree“. Praėjusiais metais renginyje, surengtame septintą kartą, dalyvavo daugiau nei 1 000 „Kangoo“ automobilių.
Iš Maubež esančios „Renault“ gamyklos išriedėjo milijoninis antrosios kartos „Kangoo“ automobilis. Pradėtas gaminti 1998 metais ir iš pagrindų atnaujintas 2007 metais, „Kangoo“ dabar siūlomas dviejų versijų: viena yra skirta individualiems pirkėjams ir aktyviam laisvalaikiui, kita – komercinei veiklai ir markės verslo klientams. Gaminamos trijų dydžių komercinės versijos: „Kangoo Compact“, „Kangoo Express“ ir „Kangoo Maxi“, taip pat yra ir elektros varoma versija „Kangoo Z.E.“
2015 metais komercinė versija sudarė 64 proc. visos „Kangoo“ gamybos apimties. 90 proc. tais metais pagamintų „Kangoo“ (komercinių ir laisvalaikio versijų) buvo varomi dyzelinių variklių, 7 proc. – benzininių ir 3 proc. – elektros motorų.
„Kangoo“ visose rinkose toliau vilioja skirtingus – verslo ir individualius – klientus. Visa mūsų gamykla su pasididžiavimu pažymi šį jubiliejų, kuris patvirtina mūsų gebėjimą išpildyti klientų lūkesčius, vertinant kokybę ir terminus“, – sako Jose Martinas Vega, „Renault“ gamyklos Maubež direktorius.
100 proc. pagamintas Prancūzijoje
Visa „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių gama yra gaminama Prancūzijoje. „Trafic“ ir „Master“ furgonai atitinkamai gaminami „Groupe Renault“ priklausančiose Sanduvilio (Sandouville) ir Batilijos (Batilly) gamyklose, demonstruojant šių Prancūzijos gamyklų žinias ir kompetenciją.
Maubež gamykloje taip pat gaminamas „Renault“ partneriui – „Daimler“, skirtas modelis „Citan“.
Pasaulinė sėkmė
Japonija yra galutinis „Etoilé Blue“ spalva nudažyto, milijoninio „Kangoo“ kelionės tikslas.
Nors trys didžiausios šio modelio rinkos yra Prancūzija, Ispanija ir Vokietija, jo populiarumas didėja ir Japonijoje, kurioje 2015 metais buvo parduoti 1 679 „Kangoo“ automobiliai. Tai sudarė trečdalį visų šioje šalyje parduotų „Renault“ markės automobilių. Japonijoje siūloma tik laisvalaikiui skirta versija, tačiau šis automobilis yra pastovus klientų favoritas nuo 1998 metų. Siekiant dar didesnio patrauklumo klientams, šioje rinkoje yra siūlomos specialios kėbulo spalvos, kiekvienais metais pateikiama iki trijų specialių versijų.
Ir japonai mėgsta savo „Kangoo“. Kiekvienais metais Fudži (Fuji) kalno papėdėje šių automobilių savininkai susirenka į tradicinį renginį, pavadintą „Kangoo Jamboree“. Praėjusiais metais renginyje, surengtame septintą kartą, dalyvavo daugiau nei 1 000 „Kangoo“ automobilių.