Jeigu sportišką hečbeką ruošiatės naudoti ne tik smagiems pasivažinėjimams penktadienio vakarą, bet ir kelionėms į darbą, į pajūrį ar net vaikų transportavimui į mokyklą. Tuomet antroji „Renault Megane RS“ modelio karta nėra pats tinkamiausias automobilis.
Kadangi „Renault Sport“ pro savo gamyklos duris išleisdavo tik „Megane RS“ hečbeką, praktiškesnio kėbulo tipo ieškantys automanai turėtų ieškoti alternatyvų pas kitus gamintojus. Nebent turite tiek daug noro ir valios susikonstruoti savo „Megane RS“ universalą.
Vyrukas įsigijęs standartinį „Renault Megane“ universalą, išlupo priekyje buvusį benzininį variklį, pakabos komponentus. Visus šiuos komponentus pakeitė detalės iš „Renault Megane RS“ hečbeko.
Tai reiškia, jog priekyje atsirado 2,0 litrų, keturių cilindrų variklis su turbina, kuris išvysto 225 arklio galias. Jis buvo suporuotas su „Megane RS“ mechanine pavarų dėže.
Už žemo profilio padangų slepiasi „Brembo“ stabdžių diskai, „Megane RS“ spyruoklės, amortizatoriai ir net priekinė ašis. Trumpai tariant, visi priedai kuriuos turėjo „Megane RS“ hečbekas, dabar turi štai šis „Megane RS“ universalas.
Projekto autorius teigia, jog su štai tokia „Megane RS“ universalo konfigūracija jis nuvažiavo 150 000 kilometrų. Tai yra pakankamai didžiulė rida, ypač jeigu atsižvelgtume į tai, jog priekyje esantis motoras 100 kilometrų suvartoja maždaug 9 - 12 litrų benzino.
O dabar pati geriausia dalis. Ši konversija be jokių problemų sugebėjo praeiti techninę apžiūrą. Įdomu, ar toks automobilis galėtų praeiti techninę apžiūrą Lietuvoje?