• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1984 m. – tai metai, kai „Renault“ sukūrė „Espace“ – savo novatoriškąją MPV koncepciją, kuri ne tik padarė tikrą perversmą rinkoje, bet ir tapo didžiulės reklaminės kampanijos, besisukančios apie vieną mintį – „O jei tikroji prabanga yra erdvumas?“ – pradžia.
Šiandien, 2015 m., „Espace“ modelį, kuriame grakščios ir tuo pačiu tvirtos krosoverio linijos puikiai dera su nepakartojamais pojūčiais vairuojant ir išskirtine įranga, bendrovė „Renault“ atrado iš naujo.
Rengdamasi šio flagmano pateikimui rinkai, kartu su bendrove „Publicis“ „Renault“ sukūrė reklaminę koncepciją, kurioje akcentuojama svarbiausia tikslinės šio modelio grupės vertybė – laikas. Reklaminis šūkis „Pajuskite, ko vertas jūsų laikas!“ naująjį „Renault“ Espace“ paverčia veiksniu, kuris sustiprina laiko vertės pojūtį ir kuris kviečia vairuotoją laiką vertinti kiek kitaip – kaip laiką sau, kaip laiką, kada gali džiaugtis būtent tuo, kuo iš tiesų norėtum džiaugtis.
Siekdamos įtvirtinti šią koncepciją ir tuo pačiu patraukti itin reiklius klientus, bendrovės „Renault“ ir „Publicis“ nusprendė prekės ženklo ambasadoriumi pasikviesti aktorių Keviną Spacey. Charizmatiška asmenybė ir turtingas bei spalvingas gyvenimas natūraliai tiko tam, kad naujojo „Renault Espace“ partneriu taptų būtent Kevinas Spacey.
Reklaminiame filmuke Kevinas Spacey pasakoja apie kai kuriuos savo svarbiausius kultinius vaidmenis filmuose „Amerikietiškosios grožybės“, „Įprasti įtariamieji“ ir „Kortų namelis“ bei pristato naująjį „Renault Espace“.
Tokia novatoriška reklaminė kampanija auditorijai yra puiki proga daugiau sužinoti apie Kevino Spacey asmenybės bruožus ir jo gyvenimo filosofiją, išdėstytą 5 trumpametražiuose filmuose, kuriuose jis atveria slapčiausias savo gyvenimo ir darbo kerteles.

1984 m. – tai metai, kai „Renault“ sukūrė „Espace“ – savo novatoriškąją MPV koncepciją, kuri ne tik padarė tikrą perversmą rinkoje, bet ir tapo didžiulės reklaminės kampanijos, besisukančios apie vieną mintį – „O jei tikroji prabanga yra erdvumas?“ – pradžia.
Šiandien, 2015 m., „Espace“ modelį, kuriame grakščios ir tuo pačiu tvirtos krosoverio linijos puikiai dera su nepakartojamais pojūčiais vairuojant ir išskirtine įranga, bendrovė „Renault“ atrado iš naujo.
Rengdamasi šio flagmano pateikimui rinkai, kartu su bendrove „Publicis“ „Renault“ sukūrė reklaminę koncepciją, kurioje akcentuojama svarbiausia tikslinės šio modelio grupės vertybė – laikas. Reklaminis šūkis „Pajuskite, ko vertas jūsų laikas!“ naująjį „Renault“ Espace“ paverčia veiksniu, kuris sustiprina laiko vertės pojūtį ir kuris kviečia vairuotoją laiką vertinti kiek kitaip – kaip laiką sau, kaip laiką, kada gali džiaugtis būtent tuo, kuo iš tiesų norėtum džiaugtis.
Siekdamos įtvirtinti šią koncepciją ir tuo pačiu patraukti itin reiklius klientus, bendrovės „Renault“ ir „Publicis“ nusprendė prekės ženklo ambasadoriumi pasikviesti aktorių Keviną Spacey. Charizmatiška asmenybė ir turtingas bei spalvingas gyvenimas natūraliai tiko tam, kad naujojo „Renault Espace“ partneriu taptų būtent Kevinas Spacey.
Reklaminiame filmuke Kevinas Spacey pasakoja apie kai kuriuos savo svarbiausius kultinius vaidmenis filmuose „Amerikietiškosios grožybės“, „Įprasti įtariamieji“ ir „Kortų namelis“ bei pristato naująjį „Renault Espace“.
Tokia novatoriška reklaminė kampanija auditorijai yra puiki proga daugiau sužinoti apie Kevino Spacey asmenybės bruožus ir jo gyvenimo filosofiją, išdėstytą 5 trumpametražiuose filmuose, kuriuose jis atveria slapčiausias savo gyvenimo ir darbo kerteles.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų