Vairavimo malonumas, praktiškumas ir gebėjimas prisitaikyti prie įvairiausių naudojimo poreikių
CLIO variklių gamą papildė didžiuliu efektyvumu pasižymintis 1.5 l dCi 110 AG dyzelinis variklis, kuris derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Kita naujiena – su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže derinamas TCe 120 AG benzininis variklis. Rezultatas: naujojo CLIO pavaros sistemų gama yra viena didžiausių rinkoje – ją dabar sudaro 11 variklių ir pavarų dėžių kombinacijų.
Siekiant klientams suteikti kuo didesnes pasirinkimų galimybes, naujasis CLIO siūlomas su trimis skirtingomis multimedijos sistemomis, pavadintomis „Media Nav Evolution“, „Renault R-Link Evolution“ ir naująja, išmaniąja „R&Go“ sistema, kuri siūloma visuose įrangos lygiuose. Naujasis CLIO yra pirmasis B segmento „Renault“ modelis su aukštos kokybės „Bose“ sistema, o nemažai pagalbinių vairavimo sistemų automobilį daro dar praktiškesnį ir vikresnį.
Pagal įrangą užpakalinius CLIO atstumo jutiklius papildo priekiniai jutikliai ir galinio vaizdo kamera. Aukštesnio lygio versijose siūloma „Easy Park Assist“ įranga, statant automobilį, vairuotojui leidžia visiškai pasitikėti elektroninėmis sistemomis.
Nuo prekybos pradžios siūloma „Initiale Paris“ versija
INITIALE PARIS ženklas siūlo geriausią kelionės komfortą ir patogumus „Renault“ gamoje, taip pat išskirtinį spalvų ir medžiagų pasirinkimą. Tarp jų yra išskirtinė „Givré Grey“ („metallic“ pilka) spalva, „Nappa“ oda aptrauktas vairo ratas, specifinė durelių ir prietaisų skydo apdaila ir juoda arba balta ir juoda spalvomis dekoruotos, apgaubiančios odinės sėdynės. Iš kitų versijų naujasis CLIO INITIALE PARIS išsiskiria standartinėje įrangoje esančia aukštos klasės „BOSE®“ garso sistema, „LED Pure Vision“ šviesos diodų priekiniais žibintais, C formos, šviesos diodų, dienos žibintais, „R-LINK Evolution“ multimedijos sistema su ryšio sistemomis, galine kamera ir „Easy Park Assist“ automatine statymo sistema.
Naujasis CLIO INITIALE PARIS siūlomas su dviem skirtingais (90 arba 120 AG) benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais (90 arba 110 AG). Taip pat, priklausomai nuo versijos, su mechanine arba dviejų sankabų EDC automatine transmisija.
Užsakymai bus pradėti priiminėti šią vasarą, o gatvėse naujasis modelis pasirodys rugsėjį.