Po „Renault“ sparnu esanti „Alpine“ markė siekia sugrįžti į nišinių sportinių automobilių segmentą, kuris padeda pagerinti markės įvaizdį visame pasaulyje ir pritraukti jaunų automobilių entuziastų.
Kaip ir anksčiau paminėti konkurentai, naujasis „Alpine“ kūrinys bus varomas galiniais ratais, o motoras bus sumontuotas šalia galinės ašies, o tiksliau - beveik per vidurį.
Pasak „Alpine“ atstovų, Prancūzijoje sukurtas automobilis svers daugiau už „Alfa Romeo 4C“, tačiau bus žymiai lengvesnis už „Porsche Cayman“. Šių metų pabaigoje į serijinę gamybą pateksiantis „Alpine“ modelis svers maždaug 1100 kilogramų.
Apie automobilio jėgainę „Alpine“ atstovai kalba nenoriai, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, moderni „A110-50“ interpretacija bus varoma 1.6 arba 1.8 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu. Atlikę keletą svarbių pakeitimų, prancūzai tikisi iš šių variklių išspausti 250 - 300 arklio galių.
Prancūzų noras sukurti idealų, kasdieninėms kelionėms tinkamą sportišką automobilį atsispindi „Alpine“ interjere. Jis nėra toks spartietiškas kaip itališkame „4C“, tačiau jam netrūksta akį traukiančių prietaisų. Surinkimo ir medžiagų kokybė taip pat neturėtų nusileisti iš Vokietijos kilusiam analogui.