Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tarptautinė „ICCT“ organizacija teigia, jog automobilių vidutinės kuro sąnaudos realiomis sąlygomis yra vidutiniškai dvidešimt penkiais procentais didesnės negu nurodo oficialūs gamintojų rodmenys.
„ICCT“ teigia, jog per pastarąjį dešimtmetį skirtumas tarp oficialiai pateiktų duomenų ir realiai gautų duomenų buvo penkiolika procentų. Organizacija teigia, jog per pastarąjį dešimtmetį, didžiausia paklaida sutinkama Vokiškuose automobiliuose. Pavyzdžiui : „BMW“ markės automobilių kuro sąnaudos nuo oficialių gamintojo pateiktų duomenų skiriasi vidutiniškai trisdešimt procentų. „Audi“ automobilių paklaida buvo dvidešimt aštuoni procentai, o „Mercedes Benz“ paklaida buvo dvidešimt šeši procentai.
Tuo tarpu mažiausia paklaida tarp realių ir gamintojo pateiktų duomenų buvo „Peugeot“, „Citroen“ ir „Toyota“ markės automobiliuose. Šių markių automobiliuose kuro sąnaudų skirtumas buvo 15-16 procentų.
Organizacija teigia, jog dėl šių neatitikimų, automobilių savininkai per metus praranda maždaug 1000 litų.
Tarptautinė „ICCT“ organizacija teigia, jog automobilių vidutinės kuro sąnaudos realiomis sąlygomis yra vidutiniškai dvidešimt penkiais procentais didesnės negu nurodo oficialūs gamintojų rodmenys.
„ICCT“ teigia, jog per pastarąjį dešimtmetį skirtumas tarp oficialiai pateiktų duomenų ir realiai gautų duomenų buvo penkiolika procentų. Organizacija teigia, jog per pastarąjį dešimtmetį, didžiausia paklaida sutinkama Vokiškuose automobiliuose. Pavyzdžiui : „BMW“ markės automobilių kuro sąnaudos nuo oficialių gamintojo pateiktų duomenų skiriasi vidutiniškai trisdešimt procentų. „Audi“ automobilių paklaida buvo dvidešimt aštuoni procentai, o „Mercedes Benz“ paklaida buvo dvidešimt šeši procentai.
Tuo tarpu mažiausia paklaida tarp realių ir gamintojo pateiktų duomenų buvo „Peugeot“, „Citroen“ ir „Toyota“ markės automobiliuose. Šių markių automobiliuose kuro sąnaudų skirtumas buvo 15-16 procentų.
Organizacija teigia, jog dėl šių neatitikimų, automobilių savininkai per metus praranda maždaug 1000 litų.