Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Alfa Romeo" šių metų Ženevos automobilių parodoje pristatys „4C coupe" modelį ir keturių durų sedano konceptą, pavadintą „Gloria". Pastarojo dizainą sukūrė 20 „Istituto Europeo di Design" studentų. Aleksas Imnadzis vienas iš to dvidešimtuko studentų, jis prikišo nagus prie „Ferrari Quattroporte" ir „Lamborghini" konceptų. Naujausias vaikino darbas, ši „Alfa Romeo" „muscle car" versija.
Šio, kol kas kompiuterinio „Alfa Romeo 6C" dizaino koncepto versija buvo įkvėpta legendinio, 1948 metų „Alfa Romeo 6C" modelio. Naujoji „6C" turi klasikinę sportinio automobilio konfiguraciją, tai yra variklis priekyje ir galiniai varantieji ratai.
Kiti įspūdingi „Alfa Romeo" konceptai, tokie kaip 2010 metais pristatyta „Pininfarina's 2uettottanta" ir jau serijiniu automobiliu tapęs „8C Competizione" taip pat kilo iš klasikinių modelių dizaino. Žinoma prie tokio dizaino kūrimo daug prisideda europiečių ambicijos turėti savą „muscle car" automobilį, kuris ne ką prasčiau atrodytu šalia „Shelby Mustang" ar naujosios „Corvette Stingray".
Nors „6C" atrodo išties stulbinamai, tačiau gamintojas jau turi „8C" ir „4C" modelius. O tarp šių automobilių „šeštukui" įsisprausti, dėl daugelio sumetimų, praktiškai neįmanoma. Tačiau mes norime išlikti optimistais ir nenurašyti šio modelio vien tik į koncepcinių automobilių istoriją. Galbūt šis dizainas atgims kito gamintojo automobilių modelių gamoje ( pavyzdžiui „Masserati").
„Alfa Romeo" šių metų Ženevos automobilių parodoje pristatys „4C coupe" modelį ir keturių durų sedano konceptą, pavadintą „Gloria". Pastarojo dizainą sukūrė 20 „Istituto Europeo di Design" studentų. Aleksas Imnadzis vienas iš to dvidešimtuko studentų, jis prikišo nagus prie „Ferrari Quattroporte" ir „Lamborghini" konceptų. Naujausias vaikino darbas, ši „Alfa Romeo" „muscle car" versija.
Šio, kol kas kompiuterinio „Alfa Romeo 6C" dizaino koncepto versija buvo įkvėpta legendinio, 1948 metų „Alfa Romeo 6C" modelio. Naujoji „6C" turi klasikinę sportinio automobilio konfiguraciją, tai yra variklis priekyje ir galiniai varantieji ratai.
Kiti įspūdingi „Alfa Romeo" konceptai, tokie kaip 2010 metais pristatyta „Pininfarina's 2uettottanta" ir jau serijiniu automobiliu tapęs „8C Competizione" taip pat kilo iš klasikinių modelių dizaino. Žinoma prie tokio dizaino kūrimo daug prisideda europiečių ambicijos turėti savą „muscle car" automobilį, kuris ne ką prasčiau atrodytu šalia „Shelby Mustang" ar naujosios „Corvette Stingray".
Nors „6C" atrodo išties stulbinamai, tačiau gamintojas jau turi „8C" ir „4C" modelius. O tarp šių automobilių „šeštukui" įsisprausti, dėl daugelio sumetimų, praktiškai neįmanoma. Tačiau mes norime išlikti optimistais ir nenurašyti šio modelio vien tik į koncepcinių automobilių istoriją. Galbūt šis dizainas atgims kito gamintojo automobilių modelių gamoje ( pavyzdžiui „Masserati").