• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen Scirocco buvo vienas populiariausių kompanijos modelių, tačiau laikui bėgant, net ir patys populiariausi automobiliai po truputėlį pradingsta. Kadangi tai nėra paprastas hečbekas su dyzeliniu varikliu, nenuostabu, jog antros kartos Scirocco yra labai retas reiškinys net ir mūsų šalies gatvėse. Vieni pradingo, kiti iškeliavo į kitas šalis, o paskutinieji egzemplioriai karts nuo karto išrieda iš garažų ir pradžiugina visus automanus.
Praėjusiais metais pasidalinome dar nepabaigto Volkswagen Scirocco nuotrauka. Tada žinojome tik tiek, kad projektas yra vykdomas kažkur Moldovoje, tačiau daugiau informacijos nelabai ir turėjome. Vis dėlto, prieš keletą dienų, savo pašto dėžutėje radome laišką, kuriame buvo prisegti du failai. Vienas iš jų buvo pavadintas „Foto“, o kitas „Scirocco“.
Viktoro vardu prisistatęs vyras šiek tiek papasakojo apie save, savo meilę automobiliams ir netikėtu radiniu mūsų „Facebook“ paskyroje. Kaip manote, ką jis išvydo? O gi savo, dar nepabaigto Scirocco nuotrauka!

Volkswagen Scirocco buvo vienas populiariausių kompanijos modelių, tačiau laikui bėgant, net ir patys populiariausi automobiliai po truputėlį pradingsta. Kadangi tai nėra paprastas hečbekas su dyzeliniu varikliu, nenuostabu, jog antros kartos Scirocco yra labai retas reiškinys net ir mūsų šalies gatvėse. Vieni pradingo, kiti iškeliavo į kitas šalis, o paskutinieji egzemplioriai karts nuo karto išrieda iš garažų ir pradžiugina visus automanus.
Praėjusiais metais pasidalinome dar nepabaigto Volkswagen Scirocco nuotrauka. Tada žinojome tik tiek, kad projektas yra vykdomas kažkur Moldovoje, tačiau daugiau informacijos nelabai ir turėjome. Vis dėlto, prieš keletą dienų, savo pašto dėžutėje radome laišką, kuriame buvo prisegti du failai. Vienas iš jų buvo pavadintas „Foto“, o kitas „Scirocco“.
Viktoro vardu prisistatęs vyras šiek tiek papasakojo apie save, savo meilę automobiliams ir netikėtu radiniu mūsų „Facebook“ paskyroje. Kaip manote, ką jis išvydo? O gi savo, dar nepabaigto Scirocco nuotrauka!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2e0af8s-960


Viktoras šį automobilį įsigijo prieš dvejus metus, 2012 metų vasarą. Kadangi mašina buvo ne pačio geriausio stovio, teko tvarkyti ne tik variklį ar važiuoklę, bet ir visą kėbulą.
Vietoj to, kad keliose vietose uždėtų špakliaus, vaikino tėvas pasiūlė pradėti Scirocco restauraciją. Sunkesnis, brangesnis, tačiau žymiai geresnis sprendimas norint ant kojų pastatyti 1981 metais pagamintą mašiną.

REKLAMA

368fb84s-960


Per tuos dvejus metus automobilis pasikeitė neatpažįstamai. Kėbulas buvo nudažytas specialia „Porsche Red“ spalva, nupirkti nauji žibintai, sumontuotas „Zender“ firmos kėbulo detalės, RAID 1 firmos vairas, 4 taškų diržai, VAG Sport sėdynės ir Carline CM2 ratlankiai. Ar tai viskas? Tikrai ne.

REKLAMA
REKLAMA

cf10614s-960


Trumpai aptarėme pastebimiausius dalykus, o dabar laikas pasižiūrėti į techninę mašinos dalį. Standartinius stabdžių diskus pakeitė visiškai nauji, 256 mm skersmens diskai, daugybę važiuoklės komponentų buvo pasiskolinti iš Polo 6N, o po kapotu buvo montuotas AEK 1.6 litro, 101 arklio galią išvystantis motoras. Ne pats įspūdingiausias agregatas, tačiau jis savo darbą atlieka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

69b8034s-960


Viktoras teigia, kad Scirocco jis nusipirko ne veltui.
„Tai kaip liga, kuri išplinta akimirksniu. Veiksmingų vaistų dar nėra ir vargu ar bus. Dievinu senus automobilius ir juos prikelti antram gyvenimui. Jie yra žymiai įdomesni negu naujesni automobiliai, bet turbūt taip pat kalbėsime apie septintos kartos Golf po dvidešimties metų“
Galerija : 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų