V. Milių bene labiausia išgarsino jau viena pirmųjų jo ilgųjų kelionių iš labiausiai į vakarus nutolusio Europos žemyno Kabo de Roca taško Portugalijoje iki Vladivostoko, kurią jis sukorė vienas.
Taipogi ir nemažiau įspūdingi važiavimai iš šiauriausio Europos taško Nordkapo Norvegijoje į piečiausią žemyninės dalies tašką – Tarifą Ispanijoje, sunki ir sudėtinga kelionė po buvusias sovietines respublikas ir jų sostines daug nuotykių mačiusiu sovietinės gamybos „žiguliuku“, netikėtumų pilna kelionė po Indiją, kupinos atradimų, įvairiais rekordais vainikuotos kelionės elektromobiliais.
A.Bubinas – irgi gerai žinomas automobilių, o dar daugiau – motociklų sporto gerbėjams, daugelį ilgų ir varginančių kelionių, radusių vietos įvairių rekordų sąrašuose, dvirate transporto priemone įveikęs vienas.
Kokia misija laukia ralyje „Aplink Lietuvą“?
Nulinio ekipažo funkcijos – gerai pažįstamos šiam duetui. Automobilių sporto gerbėjai dar gerai prisimena Vitoldą ir jo dukrą Augustę, kai šeimyninis duetas prieš gerą dešimtmetį nulinio ekipažo funkcijų mielai imdavosi bemaž kiekviename šalies ralyje, kitose varžybose.
„Ir ralyje „Aplink Lietuvą“ mūsų su Aidu funkcijos lieka tos pačios, - sako V. Milius. – Važiuosime pirmieji atidžiai stebėdami trasą bei vertindami aplinką, trasos tinkamumą varžyboms, įspėsime organizatorius, jei žiūrovai buriasi draudžiamose, pavojingose vietose“.
Visą šią informaciją „nulinukai“ pateiks oficialiems varžybų asmenims. Juk tik gavus paskutinio trasą pravažiavusio nulinio ekipažo patvirtinimą pradedamos varžybos.
Nulinis ekipažas turi dar vieną funkciją, kuri nėra nurodyta nei ralio taisyklėse, nei kituose oficialiuose dokumentuose.
„Nulinukai“ su švyturėliais bei naudodami garsinį signalą važiuoja anksčiau nei visi kiti varžybų dalyviai, todėl paskutinis toks ekipažas įspėja žiūrovus apie netrukus prasidėsiančias lenktynes.