Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš dvejus metus po ilgokos pertraukos į Lietuvos ralio pasaulį sugrįžęs Dominykas Butvilas galutinai atgavo sportinę formą ir dabar yra bene geriausia savo paties versija: pasiutusiai greitas, drąsus ir tikslus. Šių dalykų su kaupu pakako ne tik įtikinama persvara laimėti „Rally Elektrėnai by aromáma“, bet ir anksčiau laiko užsitikrinti 2022-ųjų čempiono titulą tiek LARČ 2 įskaitoje, tiek tarp automobilių, varomų visais keturiais ratais.
Dominykas drauge su šturmanu Renatu Vaitkevičium šįkart lenktynių tempą kontroliavo nuo pat energetikų sostinės gatvėse surengto prologo, kuriame laimėjo Elektrėnų mero taurę, iki paskutinio lenktynių greičio ruožo. Sulaukęs išskirtinio Fortūnos dosnumo (naktiniame greičio ruože jie vieninteliai turėjo galimybę važiuoti gero matomumo sąlygomis – visi vėliau startavę varžovai jau skendo tirštame dulkių debesyje) šis ekipažas jau po antrojo klasikinio greičio ruožo prieš artimiausius persekiotojus buvo susikrovęs daugiau nei 40 sekundžių persvarą. Tokie skaičiai tarpinėje rezultatų lentelėje reiškė gerokai mažesnę įtampą ir galimybę mėgautis raliu niekuo nerizikuojant. Taip pat ir tai, kad iš esmės kova vyksta dėl antros vietos.
Čia intrigos buvo gerokai daugiau. „Škoda Fabia R5“ prisijaukinęs Giedrius Notkus su Dalium Strižanu susirėmė su pirmą kartą tokio lygio automobilį pilotuojančiu Justo Tamašausko – Dovydo Ketvirčio duetu tikrą trilerį: Giedrius laimėjo 4 greičio ruožus, 3 kartus buvo antras ir 2 kartus trečias, o Justas – 5 kartus antras ir 3 kartus trečias. Prieš du paskutiniuosius greičio ruožus juos skyrė viso labo 0,10 sekundės. Visgi finišo tiesiojoje G. Notkus buvo šiek tiek aštresnis ir iškovojo antrąją vietą.
Dėl itin nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių – starto naktiniame dulkių debesyje iškart po D. Butvilo – iš kovos dėl vietos ant podiumo pasitraukė Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu. Antrajame GR lyderiui atitrūkus daugiau nei pusantros minutės, Vladas prisipažino susidūręs su ryškiu motyvacijos deficitu.
„Rikiuotės priekyje tikrai visi labai greiti vyrai, todėl kai net trečioji vieta pabėgusi daugiau nei 40 sekundžių, labai aiškiai suvoki, kad kažką pasivyti įmanoma nebent varžovų technikos gedimo ar labai grubios klaidos atveju. Todėl nusiteikėme tiesiog smagiam pasivažinėjimui, vengiant nereikalingos rizikos“, – atviravo V. Jurkevičius.
Tiesa, toks racionalumas nesutrukdė Vladui laimėti dviejų greičio ruožų.
„Mitsubishi EVO“ svorio kategorijoje šįkart geriausią tempą demonstravo Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku, finišą pasiekę penkti. Nedaug nuo jų atsiliko Mariaus Vėgėlės ir Prano Švedo duetas: daug statęs ant kortos naktiniame greičio ruože, tačiau iš visų „UPS momentų“ išnešęs sveiką kailį.
Tarp viena ašimi varomų automobilių greičiausiais šįkart buvo Rokas Steponavičius ir Karolis Gedgaudas, važiavę „BMW E46 M3“.
Dėl įvairių gedimų ir avarijų lenktynių finišo nepasiekė 11 iš 86 startavusių ekipažų.
Prieš dvejus metus po ilgokos pertraukos į Lietuvos ralio pasaulį sugrįžęs Dominykas Butvilas galutinai atgavo sportinę formą ir dabar yra bene geriausia savo paties versija: pasiutusiai greitas, drąsus ir tikslus. Šių dalykų su kaupu pakako ne tik įtikinama persvara laimėti „Rally Elektrėnai by aromáma“, bet ir anksčiau laiko užsitikrinti 2022-ųjų čempiono titulą tiek LARČ 2 įskaitoje, tiek tarp automobilių, varomų visais keturiais ratais.
Dominykas drauge su šturmanu Renatu Vaitkevičium šįkart lenktynių tempą kontroliavo nuo pat energetikų sostinės gatvėse surengto prologo, kuriame laimėjo Elektrėnų mero taurę, iki paskutinio lenktynių greičio ruožo. Sulaukęs išskirtinio Fortūnos dosnumo (naktiniame greičio ruože jie vieninteliai turėjo galimybę važiuoti gero matomumo sąlygomis – visi vėliau startavę varžovai jau skendo tirštame dulkių debesyje) šis ekipažas jau po antrojo klasikinio greičio ruožo prieš artimiausius persekiotojus buvo susikrovęs daugiau nei 40 sekundžių persvarą. Tokie skaičiai tarpinėje rezultatų lentelėje reiškė gerokai mažesnę įtampą ir galimybę mėgautis raliu niekuo nerizikuojant. Taip pat ir tai, kad iš esmės kova vyksta dėl antros vietos.
Čia intrigos buvo gerokai daugiau. „Škoda Fabia R5“ prisijaukinęs Giedrius Notkus su Dalium Strižanu susirėmė su pirmą kartą tokio lygio automobilį pilotuojančiu Justo Tamašausko – Dovydo Ketvirčio duetu tikrą trilerį: Giedrius laimėjo 4 greičio ruožus, 3 kartus buvo antras ir 2 kartus trečias, o Justas – 5 kartus antras ir 3 kartus trečias. Prieš du paskutiniuosius greičio ruožus juos skyrė viso labo 0,10 sekundės. Visgi finišo tiesiojoje G. Notkus buvo šiek tiek aštresnis ir iškovojo antrąją vietą.
Dėl itin nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių – starto naktiniame dulkių debesyje iškart po D. Butvilo – iš kovos dėl vietos ant podiumo pasitraukė Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu. Antrajame GR lyderiui atitrūkus daugiau nei pusantros minutės, Vladas prisipažino susidūręs su ryškiu motyvacijos deficitu.
„Rikiuotės priekyje tikrai visi labai greiti vyrai, todėl kai net trečioji vieta pabėgusi daugiau nei 40 sekundžių, labai aiškiai suvoki, kad kažką pasivyti įmanoma nebent varžovų technikos gedimo ar labai grubios klaidos atveju. Todėl nusiteikėme tiesiog smagiam pasivažinėjimui, vengiant nereikalingos rizikos“, – atviravo V. Jurkevičius.
Tiesa, toks racionalumas nesutrukdė Vladui laimėti dviejų greičio ruožų.
„Mitsubishi EVO“ svorio kategorijoje šįkart geriausią tempą demonstravo Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku, finišą pasiekę penkti. Nedaug nuo jų atsiliko Mariaus Vėgėlės ir Prano Švedo duetas: daug statęs ant kortos naktiniame greičio ruože, tačiau iš visų „UPS momentų“ išnešęs sveiką kailį.
Tarp viena ašimi varomų automobilių greičiausiais šįkart buvo Rokas Steponavičius ir Karolis Gedgaudas, važiavę „BMW E46 M3“.
Dėl įvairių gedimų ir avarijų lenktynių finišo nepasiekė 11 iš 86 startavusių ekipažų.