Deja, rezultatai išsklaidė bet kokias iliuzijas dėl žemaitiškai surašytos stenogramos privalumų. Absoliuti dauguma ekipažų teisingai iššifravo tik tai, kad „tekinis“ yra „ratas“, o „džiūra“ – „skylė“. Tačiau aboliuti dauguma kitų interpretacijų buvo per patrankos šūvį nuo teisybės. Tarkim beveik visi egzamino dalyviai manė, kad „kūlis“ (lietuviškai „akmuo“, „riedulys“) yra ralistų leksikoje šaknis įleidęs „stogo“ (t. y. avarijos, kai automobilis pasirodymą trasoje baigia aukštyn ratais) atitikmuo. „Keravuotė“ (lietuviškai „saugoti“) buvo verčiamas į „vairą“ arba „vairavimą“. „Bulka“ (lietuviškai „batonas“) beveik pusė „Rally Žemaitija 2020“ startuojančių aukštaičių ir dzūkų plačiai šypsodami vertė kaip „Audi 80“.
Vytautas Švedas teisingai dekonstravo „blezdinga“ reikšmę (lietuviškai „kregždutė“). Tačiau čia pat suburbėjo, kad jei „kregždė tai greičiausiai BMW“ ir atsakymo vietoje oriai padėjo brūkšnį – „man tikėjimas neleidžia elgtis kitaip“. Beje, būtent tokia principinga laikysena lėmė, kad Vytautas surinko 7 teisingus atsakymus ir egzamino rezultatų suvestinėje pasidalino antrąja vieta su Dovilu Čiutele.
Sėkmingiausiai su žemaičių kalbos egzamino klastomis susidorojo Giedrius Notkus, pateikęs 8 teisingus atsakymus ir netgi žinojęs, kad „cėpkės“ – ne šeimyninis Ramūno ir Tito Čapkauskų ekipažas, o kirpimo įrankis. Giedrius taip pat vienintelis pataikė versdamas „truopnos“ (lietuviškai „patikimas“) reikšmę.
Trečią geriausią rezultatą – 6 teisingus atsakymus – užfiksavo Giedrius Firantas. Kiti „Rally Žemaitija 2020“ favoritai Vaidotas Žala ir Dominykas Butvilas pataikė tik po du kartus.
Improvizuotame egzamine dar buvo klausiama kas yra „abongas“, „armuota“, „ciongs“, „čerauninks“, „gaza“, „mėtros“, „ratavuotė“, „veizuolā“, „trumulis“, „truopnos“ ir pan. baisių dalykų.