„Jo profesionalumas ir atsidavimas automobilių sportui – kokie 200 proc. Janis vienareikšmiškai pats pedantiškiausias bei kruopščiausias ralio pilotas Latvijoje, niekada neišvažiuojantis į varžybas be rimtų technikos testų ir treniruočių. Dėl šios priežasties „kovinė“ mašina labai retai nepasiekia lenktynių finišo, o jei pasiekia – retai kada Janis netampa tų lenktynių nugalėtoju ar prizininku“, – konstatavo A. Malnieks.
Visi šie dalykai padėjo Janiui užsitarnauti itin gerą reputaciją automobilių sporto pasaulyje. Savo bolidus ruošti startams „Vorobjovs Racing“ dirbtuvėse jam patiki tuzinas profesionaliausių Baltijos šalių ir Rusijos pilotų.
Kaip šis ralio autoritetas atsidūrė „N40-Egzotika“ komandoje?
„Viskas susiklostė netikėtai paprastai. Su Janiu susitikdavome visuose praėjusių metų Lietuvos ralio pirmenybių etapuose (latvis tapo II įskaitos čempionu ir užėmė trečią vietą absoliučioje, keturiais ratais varomų automobilių įskaitoje), susibičiuliavome, paaiškinome, ką simbolizuoja N40 lipdukai ant „kovinių“ mašinų. Tada Janis pajuokavo, kad jam jau būtų pats laikas tapti tokio (pavasarį J. Vorobjovs švęs 43-ąjį gimtadienį) klubo nariu. Prieš savaitę paskambinau Janiui norėdamas pasveikinti su Naujais metais. Paskui kalba pasisuko apie netrukus prasidėsiantį lenktynių sezoną, kuriamus planus, ruošiamą techniką ir panašius dalykus. Plepėjom kokią valandą ir tik pokalbio pabaigoje jis prisipažino, kad šiuo metu slidinėja kalnuose ir būtų privalumas, jei galėtume pratęsti diskusijas susitikę gyvai. Kai atsisveikinant Janis paklausė, ar priimtumėm jį į savo „suaugusių vaikų“ klubo ralio komandą, iš pradžių pamaniau, kad čia toks pokštas ir pats pajuokavau, kad „tau tai brangiai kainuos :D “. Bet kai tą patį Janis pakartojo po kalėdinių atostogų grįžęs namo, tiesą sakant apsidžiaugiau kaip egzaminą išlaikęs mokinukas. Vadinasi klubo idėjos iš tiesų veža ir svarbios ne tik Lietuvoje“, – pasakojo N40 vyrų autoklubas ideologas Algirdas Kazlauskas.
Tokiu būdu „N40-Egzotika“ komanda ne tik ūgteli kiekybine prasme, bet gauna galimybę naudotis milžiniška J. Vorobjovso patirtimi, konsultuotis tiek ruošiant techniką, tiek treniruojantis, tiek dalyvaujant varžybose.
„Dabar iškilo nauja „problema“. Mūsų komanda niekada prioritetu nelaikė pergalių čempionato lenktynėse ir akcentavo galimybę tobulinti vairavimo įgūdžius, gyventi visavertį gyvenimą. Dabar, kai turim tokį greitą sportininką, nori nenori teks kreipti dėmesį į turnyrinę lentelę“, - juokėsi A. Kazlauskas.
Pats J. Vorobjovs sprendimą prisijungti prie „N40-Egzotika“ ralio komandos komentavo labai paprastai.
„Man jau virš keturiasdešimties, nebesu jaunuolis, kuriam svarbiausia lėkti iki grindų nuspaudus akceleratorių. Norisi įprasminti savo buvimą ralyje ir kai kuriais dalykais pasidalinti. N40 vyrų klubo žmonės kaip tik tai daro, todėl neabejoju, kad mums pakeliui. Patiko jų ideologija, noras gyventi, o ne egzistuoti. Linkiu, kad tokiu pozityvumu užsikrėstų kuo daugiau vyrų, sulaukusių vadinamo krizinio amžiaus, imtųsi aktyvios veiklos, dalyvautų gyvenime, o ne murksotų priešais televizorius“, – pasakojo vienas greičiausių Baltijos šalių pilotų J. Vorobjovs.
Įdomu ir tai, kad Janis baigia pasigaminti visiškai naują, netradicinį ralio automobilį, su kuriuo startuos jau nebe II, o I Lietuvos ralio čempionato įskaitoje. T. y. jo technika bus tokia pat aštri, kaip ir pačių greičiausių Lietuvos ralio meistrų.