- Šių metų svarbiausias tikslas – pravažiuoti kuo daugiau sportinių kilometrų ir vis labiau susibendrauti ekipažui. Po kiekvienų varžybų analizuojame savo klaidas, o kitame ralyje stengiamės jas ištaisyti. Tad didžiausia ambicija – tobulėti.
Ralio pavadinimas pasikeitė, bet keliai liko maždaug tie patys. Ar gerai pažįstami esate su to krašto žvyrkeliais?
- Man yra tekę tik porą kartų tame krašte dalyvauti. Ne ypatingai žinau šiuos žvyrkelius, na o Rūtai – debiutas ir šiame ralyje, jai viskas nauja. Praeiti šio krašto raliai yra palikę gerus įspūdžius. Tikiuosi ir šiais metais smagiai jais pralėksime.
Kaip laikosi Jūsų variklis su įspūdinga pusės milijono kilometrų rida? Iki varžybų perrinkinėjote, keitėte ką nors, ar vaziuosite su tokiu, koks yra?
- Per „300 Lakes Rally“ varžybas šis mūsų variklis dirbo iš paskutiniųjų, nes likus kelioms dienoms iki Elektrėnų ralio, pamatavus variklio kompresiją, pamatėme, kad jame yra likę tik 9 barai kompresijos (paprastai naujuose varikliuose yra apie 14 barų). Variklio perrinkti mums fiziškai nebuvo įmanoma, puolėme ieškoti kito „gyvo“ motoro. Apžiūrėjome tikrai gerus variantus, tačiau pamatavę jų kompresiją, supratome, kad visgi mūsų variklis yra geresnis nei mūsų apžiūrėti variantai. Taigi, priėmėme sprendimą, kad šį ralį dar važiuosime su šiuo senuoju, įspūdingą ridą turinčiu varikliu. Pozityvumas mūsų neapleidžia.
Kaip vertinate tai, kad ralis yra vienos dienos. Ar toks kompaktiškumas tenkina?
- Šis ralio formatas mus netgi labai tenkina ir tikrai norėtume daugiau tokių kompaktiškų ralių Lietuvoje.
Ką galėtumėte patarti savo fanams ir gerbėjams, kurie rinksis vietą ralio žiūrėjimui?
- Kadangi greičio ruožai galima sakyti mums nežinomi, mažai ką galime ir patarti. Šiuo klausimu organizatoriai jau gerai padirbėję ir yra pasiūlę vietas, kur geriausia bus stebėti lekiančius bolidus.
Sezonas jau artėja prie pabaigos. Kokia jūsų situacija šiuo metu klasės iskaitoje ir ką dar bandysite nuveikti per likusias dvejas varžybas?
- Kol nežinojome savo variklio situacijos, buvo tikslas kovoti dėl antros vietos savo klasėje. Dabar su tokiu „labia optimistiškai nusiteikusiu“ varikliu bandysime išsaugoti trečiąją vietą savo kalsėje. O apie paskutinį Lietuvos ralio čempionato etapą Druskininkuose pagalvosime po Elektrėnų ralio.
Ko palinkėtumėte „DHL Rally Elektrėnai“ žiūrovams, fanams?
- Šio ralio organizatoriai tikrai žada puikias emocijas, daug veiksmo, tad atvykite visi palaikyti savo mylimos komandos ir gerai praleisti laiką. O svarbiausia, nepamirškite – pirmiausia saugumas!