Organizatoriai skelbia, kad šių metų varžybos bus konkurencingiausios per visą istoriją – vos per pirmąją registracijos savaitę gauta 30 paraiškų, o tai sudaro pusę visų galimų vietų.
Pirmieji paraiškas pateikė „Krasta Auto“, į startą išriedėsiantys su „BMW i4“ ir „BMW iX“. „Audi“ užregistravo „Audi A6 Sportback e-tron“ ir „Audi A6 Avant e-tron“, o „Veho“ sieks pergalės su „Mercedes“. Varžybose taip pat pasirodys šiemet „Europos metų automobilio“ titulą pelnęs „Renault 5“.
Į kovą stos ir įmonių komandos: „Ignitis“, „ABB“, „Telia“, „Stelauto“ su „Peugeot“ bei „Avion Express“. Pernykštę pergalę savo klasėje sieks pakartoti „Magnus“, šiemet kartu su „Porsche Club Ladies“ – tai moterų ekipažas, kuris vienija automobilių entuziastes, derinančias vairavimo malonumą su sportiniu azartu. Be to, į varžybas grįžta ir nuo pat pirmųjų metų dalyvaujantys Vilniaus miesto savivaldybės ekipažai.

Plečiama geografija ir nauji partneriai
„Ignitis ON“ elektrinio mobilumo departamento vadovas Eimantas Balta pabrėžia, kad šių metų varžybos pasižymės platesne geografija, apimančia visas Baltijos šalis.
„Dalyviams tai puiki proga išbandyti ne tik patogų elektromobilių įkrovimą „Ignitis ON“ tinkle visose Baltijos šalyse, bet ir patirti dar vieną privalumą – vieną bendrą mobiliąją programėlę, kuri veikia be papildomų veiksmų tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje ar Estijoje“, – sako E. Balta.
Šiemet prie varžybų prisijungė ir naujas pagrindinis partneris – draudimo bendrovė „If“. Įmonė ne tik dalyvaus savo komanda, bet ir apdraudė visas „Ignitis ON“ įkrovimo stoteles.
„Tvarus mobilumas – tai ateities sprendimas, kurį jau dabar galima įgyvendinti per bendradarbiavimą, inovacijas ir nuolatinį tobulėjimą. Mes ne tik remiame šį principą, bet ir patys jį taikome – visas mūsų automobilių parkas jau sudarytas iš elektromobilių“, – teigia „If“ Baltijos šalių komunikacijos grupės vadovė Rasa Skunčikienė.
Neįprasti dalyviai: elektrinis betonvežis
Kasmet varžybose pasirodo ir nestandartinės elektrinės transporto priemonės – nuo elektrinių motociklų ir autobusų iki sklandytuvų. Šiemet prie starto linijos stos vienas pirmųjų elektrinių betonvežių Baltijos šalyse.
Jį pristatys „Heidelberg Materials Lietuva“, pirmoji įmonė regione, įsigijusi ir kasdieninėje veikloje naudojanti tris elektrinius betonvežius. Šios 32 tonas sveriančios transporto priemonės turi 350 kWh talpos baterijas, leidžiančias dirbti visą dieną be papildomo įkrovimo.
Dvi klasės ir 60 vietų varžybose
Registracija į varžybas tęsis tol, kol bus užpildytos visos 60 vietų – 30 skirta Lietuvai, po 15 Latvijai ir Estijai. Šiemet dalyviai bus suskirstyti į dvi kategorijas:
- „Verslo“ klasės dalyviai sieks kuo efektyviau pasiekti finišą Parnu, pasirinkdami optimalų maršrutą ir vengdami nereikalingų sustojimų.
- „Turizmo“ klasėje laimės tie, kurie per 7 valandas įveiks ilgiausią atstumą, lankydami įspūdingas vietoves.
Varžybose gali dalyvauti tik standartiniai elektromobiliai, o lenktynės vyksta bendro naudojimo keliais, griežtai laikantis Kelių eismo taisyklių. Organizatoriai pabrėžia, kad teisėjai ypatingą dėmesį skirs taisyklių laikymuisi ir saugiam vairavimui.